London?
Vad skulle ni tycka om att er blivande skulle åka till london på svensexa? ni som är gifta vad hade era män för slags svensexa?
Vad skulle ni tycka om att er blivande skulle åka till london på svensexa? ni som är gifta vad hade era män för slags svensexa?
Vad skoj, skulle jag tycka. Fast det beror på vad de ska göra där...
Precis!
Dom ska gå på sedvärdheter på dagen, och någon engelsk pub på kvällen, fredag- sönag.Finns det mycket hemskheter som kan hända där? har själv aldrig varit där.
min man åkte till edinburgh men vi bor iofs i england men jag hade inga problem med det. om du är orolig att ngt ska hända så kan det lika gärna hända i sverige som i london.
min man var iväg över en helg, men själva svensexan så var de bland annat iväg o åkte gocart och sköt paintball. sen var de ute på kvällen och åt en god middag och drack en hel del öl.
Tycker jag lät som en jättetrevlig svensexa. Håller med scottishwife, London är ju inte annorlunda än Sverige vad gäller vad som kan hända.
skönt att höra, känns som om jag kan koppla av lte bättre nu.TACK.
Du blendie , det finns massor av dåliga saker din blivande man kan råka ut för tex london dungeon (med det är nästan ett måste , säg ett till henrik) & ett annat måste är richmod park. sen måste din blivande gå till covent carden för att handla lite presenter till dig & barnen ( också ett MÅSTE )
london är bättre än holland med sina cykliste & ökända glädjkvarterna.
kram
Hur menar du med "hemskheter som kan hända"? Tänker du på om de ska göra nåt "dumt"? Om det finns sådan oro så måste jag nog tyvärr hålla med övriga och säga att frestelser finns var man än tar vägen...
Att våga/kunna lita på varandra tänker jag är superviktigt i en relation, annars blir livet så jobbigt. Har varit i förhållanden tidigare där vi inte litade på varandra och det är såååå skönt nu med min m2b, för vi litar verkligen på varandra!
Om ni pratar om din oro känns det kanske bättre?
Min mamma bor i London så jag har varit väldigt mycket där. Jag skulle inte kunna påstå att du behöver oroa dig. Det är som med alla andra större städer. Nattetid ska man dock hålla sig till gator där det finns lite folk. Att gå på folktomma ställen höjer risken för både rån och överfall.
Men engelsmän är väldigt trevliga och tillmötesgående, iaf tycker jag det, så oroa dig inte! :)
London ar "hemma" for mig (sen 8+ ar tillbaka) sa ar lite partisk. Som de tidigare sagt, London ar inte farligare an andra stallen och det handlar som alltid om att tanka sig for. Det ar ingen bra ide att dricka sig stupfull och aka en falsk taxi (de traditionella svarta taxibilarna ar helt ok) och man maste inte besoka de mer oroliga fororterna. London ar annars en jattetrevlig stad och det finns hur mycket som helst att gora och se.
Hoppas att din m2b far en jattebra svensexa!