dum fråga kanske...men..
måste man ha alla dessa kort?
jag vill ha inbjudningskort (såklart), menykort och tackkort!
men måste man ha vigselprogram och festprogram??
Kram
måste man ha alla dessa kort?
jag vill ha inbjudningskort (såklart), menykort och tackkort!
men måste man ha vigselprogram och festprogram??
Kram
Nej, man måste inte ha några kort alls. Det är inte alla som har (dock kan det självklart verka så när man läser alla trådar på BT).
Har varit på flera bröllop där de ej haft vigsel- och festprogram.
Åhhh va skönt att höra!!!
vilken lättnad!
Det verkar som om alla här på bt är kortgalna! men de kanske bara är jag som inte är lika intresserad! hehe...
Va skönt det känns med lite support! ;)
Tack!
själv ska jag endast ha inbjudningskort....tycker inte att det behövs mer och sen vill jag att det ska vara lite spontanitet i det hela...
å va bra Melis!
låter kalas kul!
eller så är det för att jag är lat...ska göra 180 inbjudningskort så jag tycker att det räcker...hade DÖTT om jag skulle göra vigselprogram och liknande...
Men tackkort måste du ju ha på något sätt (i någon form), det är väl ganska nödvändigt tycker jag.
ja jag har funderat på det...men jag ska beställa dem utomlands tänkte jag...
oj jäklar! 180 st!
jag som tycker det är jobbigt med 35, hehe!
Undrar vem de e som e lat här igentligen! ;)
ja då förstår du att jag håller mig till endast inbjudningskort
aa, de skulle jag nog också gjort! :)
Jag funtade på om jag skulle kanske köpa färdiga på calligraphen å sen skriva ut själva texten på data på ett fint papper å klistra fast!
vad tror du om de??
det kan du göra. Själv ska jag få mina tryckta på ett tryckeri på ett fint papper sen har jag köpt transparant papper som jag ska ha runt och knyta ett band där kkortet är vikt...kommer rätt billigt undan.... mellan 1500 och 1700 kr går det på...
Kalas bra ju, med tanke på att det är så många du ska ha!! :)
Det finns möjligtvis ingen hemsida till ditt tryckeri??
jo...men jag tror inte att de gör kort till allmänheten, min mamma jobbar på den avdelningen så hon har frågat lite snällt men du kan ju kolla upp det..
www.lub.lu.se/media-tryck/
aha... men de e lugnt! de blir nog korten från calligraphen! ;)
Vi ska bara köpa inbjudningskort inge mer.
ska ni inte ha nå tackkort eller så?? :)
Vi ska ha inbj, vigel- och festprogram.. Men vi gör allt hemma själv, i publisher. Blir fint och privat med egna kort och så!!