mörkbrunt papper var??
Hejsan!
Har letat på nätet och på Panduro och Tiimari efter mörkbrunt papper att göra trycksakerna i. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Hejsan!
Har letat på nätet och på Panduro och Tiimari efter mörkbrunt papper att göra trycksakerna i. Är det någon som vet var jag kan hitta det?
Vi hade också mörkbrunt papper till våra trycksaker och vi letade överallt utan att hitta. Till slut gick vi in på Korthuset och hittade den nyans som vi ville ha. Så mitt tips till dig är att gå in på Korthuset och titta.
var ligger det ?
Jag vet att det ligger i Lund, Malmö, Göterborg och Västerås. Gå ut och sök på internet så kan du kolla var i Sverige butikerna ligger.
Prova med Svenskt Papper på Birger Jarlsgatan 23 i Stockholm. De har alla möjliga kvaliteter och nyanser. Dock inte färdigskuret och vikt, det får man fixa själv eller betala dem för att göra - men om du vet precis vad du är ute efter är sannolikheten stor att du finner det där.
Mich@el
Mitt bästa tips är brunt Majestic som har en härligt glittrig finish. Finns på MAP (underbar affär för den som gillar papper) och på Matton.
I vanliga bokhandlar finns det oftast.
Jag hade tur och hittade på våran lokala för bara 4kr styck...istället för 8-9 kr som jag sett hos andra.
Tack vare all scrapbooking så finns massor med kul saker överallt nu. =)
JAg var på MAP i onsdags, även kallat svenskt papper på Birger Jarlsgatan. Där kan du plocka på dig provex och ta med dig hem och kika på.
Titta in där!