• Cantaton

Nattchattare

Den förra tråden blev avstängd, så jag gör ett försök till att starta en ny.

Dock behöver jag själv lite sömn nu. Men trevlig kväll/natt på er!

• Svar på tråden Nattchattare
  • Cantaton

Jag är sjuk och känner att jag inte kommer kunna somna. Jag kommer bara springa upp och snyta mig och hosta och så vidare... Jag försöker köra nån stupa-taktik.

• Talulah

hahha. ja det kanske funkar. Det brukar vara så för mig att börjar jag surfa runt här så blir det liksom så att timmarna springer iväg.

ska jobba imorgon men börjar inte förrän kl 8 30 så det borde väl inte vara nån panik...

• Cantaton

Jag börjar 9, så än är det väl ingen panik. Är bara 10min gångväg bort...

• Talulah

Jobbar du med bröllop förresten? Vilket drömjobb i så fall :)

• Cantaton

Nja, jag pluggar heltid. Men jag sjunger på vigslar (bland annat). Och det är ju väldigt trevligt. "Bröllopsvärlden" är väldigt mysig. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att jobba med bröllop. Mamma är florist, min moster manikyrist/massör o syrran vill bli sminkös eller designer, så det vore ju kul att kunna knyta ihop Men det kommer aldrig hända.

• matildaochniklas

jag sitter också här en stund till. min m2b slutar jobbet 01.00 så jag väntar på honom, är iaf ledig från skolan imorgon så

• Cantaton

matildaochniklas, vad skönt att vara skolfri imorgon. Själv ska jag på seminarier i två olika kurser... jag som inte alls mår bra.

• matildaochniklas

fy va jobbigt! inte alls kul attsitta i skolan när man mår dåligt! Jag kände mig lite trött idag så jag satte mig längst bak för att inte störa ngn och för att kunna koncentrera mig.. men tji fick jag, framför mig satt en 3 veckors bebis över sin mammas axel.. hur lätt är det att koncentrera sig då??

• Talulah

Hej hej matilda...gissar jag :)

Han jobbar sent din fästman. Min är i USA på jobbresa så han har inte heller slutat för dagen än.

Cantanon: Ja det är en mysig värld, verkar vara mångas drömjobb numera. Men ni har ju verkligen bra förutsättingar att göra något ihop! Ni får börja på fritiden.

• matildaochniklas

Du gissar så rätt så ja, han jobbar på ett bageri så det blir sent ibland. tur att de iaf jobbar i skift så att det inte är så jämt!

• 31 maj 2008

Jag! Ny i tråden, men känner att den passar mig!

• 31 maj 2008

Ha ha, tack! Lite trött nu, dock...

• Cantaton

Mmm, jag ska lägga mej nu. Har tvättid 8.30 :/ Jag bokade egentligen kl. 10, men de har ändrat tiderna, och då förvandlades min tid till 8.30. Hur som helst ska jag iväg på ett dop sedan, så det var väl lika bra, men inte så lockande att gå upp då bara...

Svar på tråden Nattchattare