• jenba

krusenbergs herrgård?

är det någon som har haft eller ska ha bröllopsfest i Krusebergs Herrgård?

hur var det?
    hur var dagen upplagd med mat, blommor osv? var det dyrt?

såg på hemsidan att dem hade bröllopspaket men det verkade lite saftigt med innehållet.

någon som vet mer än jag? :D

• Svar på tråden krusenbergs herrgård?
  • Pumpkin

Jag har varit i kontakt med dem och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. Dock har de stängt under hela juli, så det blev inget bröllop där för oss Fundersam

• jenba

ojdå det var ju tråkigt! vart ska ni ha bröllopet då då?

• Pumpkin

Vi har precis flyttat till Södertälje, så vi gifter oss här istället

• jenba

ok! ni får säkert en oförglömlig dag i södertälje också ;D

• jenba

hann ni få någon idé hur mycket det skulle kosta och ha bröllop där?

lite nyfiken om det skulle skena iväg väldigt i pengar, eller om man kunde disktura med dem om ett annats prisinnehåll än vad som står på hemsidan.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-10-31 14:23:05 följande:

Jag har varit i kontakt med dem och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. Dock har de stängt under hela juli, så det blev inget bröllop där för oss
  • Pumpkin

Vi hann aldrig förhandla om priser och så nej... Det skulle ha blivit DYRT att ha festen där, helt klart. Typ dubbelt så mycket mot för vad vi betalar nu

• jenba

ojdå.... dubbelt så mycket är ju inte särskilt positivt.
    hmm det krävs att fundera på lite... tack för hjälpen! :D

• Pumpkin

Heh, skojade bara - för samma antal gäster skulle det kosta tre gånger så mkt mot för vad vi ska betala nu, och då är det inget billigt ställe vi valt nu heller

• jenba

tre gånger så mycket är ju heller ingen vidare siffra i detta sammanhang ;D
    men det ser så oooootroligt vackert ut på bilderna bara.... vi får väl se vart vi hamnar, bara vi hamnar någonstans så är jag glad! :D

• Pumpkin

Det är otroligt vackert där och hade vi de pengarna så, visst! Men för oss skulle det alltså gå på drygt 150000kr och det är väl lite väl saftigt kan jag tycka

Hoppas ni hittar ERT ställe

• jenba

ja 150 000 är väldigt saftigt, inte direkt värt det på lång sikt....

• jenba

vi kommer nog hitta vårt ställe, det tvivlar jag inte på. tack för tanken! :D

Svar på tråden krusenbergs herrgård?