På kant med tärnan (lite långt
Vi ska gifta oss i feb och den jag har valt till tärna e sen länge en god vän. Nu e det så att hennes syster har precis haft 30 års kalas/dop/förnyat vigsellöfterna, så allt jag planerar, kommer hon och säger. ja men annars kan du göra så här, det gjorde *** och det blev bra. allt e om hennes j**la syrra. + att även hon ska gifta sig i september-08 (det va därför jag valde henne, iom att hon stog näst på tur av de 8 möjliga tärnor jag hade, till att gifta sig) 2 veckor Efter att jag hade frågat henne om hon ville vara tärna, ko mhon och frågade om jag ville vara tärna på hennes tillsammans med en annan tjej. hon hade tänkt att fråga den dagen jag frågade henne, men hon kände då att vänta lite. Till saken e att hon redan har bestämt vad jag och den andra tjejen ska ha för typ av klänningar och vilken färg, vilket jag tycker e helt ok, iom att det e hennes bröllop. Men nu försöker hon även bestämma mitt. jag hittade en klänning jag ville att hon skulle ha. men den dög inte. och dum/snäll/korkad som jag e, låter jag henne hållas och få vad med och bestämma.