• Jenn82w

Klockren bröllopspresent/morgongåva!

Haha, jag har hittat en superbra present och måste dela med mig Vi ska gifta oss om två veckor, och då sambon fyllde år så köpte jag ett skärp, där det står "GIFT" på spännet. Han skrattade massor, men sen satte han på sig med ett leende Bra att ha när han går ut så att det syns att han är min
    Ger man det som bröllopspresent kan man ju ge två, det fanns med strass på till tjejerna

• Svar på tråden Klockren bröllopspresent/morgongåva!
  • Lajsan

ja den var bra, får man fråga var du köpt det?

• trassel

Haha, grymt! Var hittade du det undar jag också!

• Lady o Lufsen

Gåva i dubbel bemärkelse ju!!
    Svenskans GIFT som betyder att man lever i ett äktenskap och Engelskans GIFT som betyder gåva...(sen har vi ju GIFT- som man kan dö av i för stor dos...och det giftet vill man ju inte släppa lös- bra att ha ett bältesspänne som påminner en om att det är farligt att öppna)

Bra present!!

• fitforfight

Var köper jag detta??????

• Jenn82w

Sorry tjejer, glömde ju den lilla detaljen var den finns att köpa Man blir lite disträ av för mycket bröllopsplanering! Jag hittade den i skärholmen, söder om stockholm. Var ett stånd där en tjej gjorde skärp och man kunde plocka ihop egna namn/ord. Men jag tror att det finns på fler ställen, lite som stånden där alla gjorde namnhalsband och sånt förut.

Svar på tråden Klockren bröllopspresent/morgongåva!