Present till min älskling
Jag funderar att ge min älskling en present när vi förlovar oss,är det någon annan som har gjort det ? Och vad har ni gett honom ?
Jag funderar att ge min älskling en present när vi förlovar oss,är det någon annan som har gjort det ? Och vad har ni gett honom ?
Jag är också i förlovningsstadiet. Vi kommer att förlova oss 14 dec på en Finlandskryssning. Jag funderar på att beställa in så det finns champagne i hytten när vi kommer, men det kanske inte riktigt passar dina planer.
En sak som jag gav min älskling på vår 1årsdag var en älskar-dig-därför-att-bok. En bok med tomma blad där jag skrev in alla möjliga anledningar till varför jag älskar honom. Det var verkligen uppskattad!
Vi pratade ett tag om att förlova oss med klockor istället för med ringar. Lite dyrare klockor som skulle symbolisera att vi valt att vara tillsammans för evigt.
Kolla på denna länken! Har beställt ett halsband till min älskling. Vet ej om det blir julklapp eller morgongåva än...
www.mysilver.se/index.html
Jag har gjort en bok till min prins som han fick bara så där, då jag kände att han förtjänar d, för han e d bästa som hänt mig. www.gordinegenbok.se