• 2008-08-09

*KÄRLEK*

Det här ämnet ekade ju nästan av tomhet! Måste därför skriva, eftersom kärlek ändå (trots all planering) är det viktigaste för oss ALLA som ska gifta oss!!
    Jag är upp över öronen kär i min älskling och kan knappt vänta tills jag får bli hans fru! Tippar på att det är fler än jag som är det?

• Svar på tråden *KÄRLEK*
  • Brud 080823

Ja, det pirrar fortfarande i kroppen när jag ser honom! HÄRLIGT!!! Det ska bli så underbart att bli hans fru.

• Mitziemoe

Jag kan knapt vänta på att få bli man och fru... men det är ju nio månader kvar... snart åtta...*hehe*

• 2008-08-09

Brud 080823 skrev 2007-10-28 15:47:07 följande:

Ja, det pirrar fortfarande i kroppen när jag ser honom! HÄRLIGT!!! Det ska bli så underbart att bli hans fru.
    Jamen visst är det superhärligt att fortfarande känna det?? Jag blir fortfarande knäsvag ibland, trots att vi har varit tillsammans i mer än 5 år.
    Vet inte hur jag kommer att reagera när jag ser honom stå och vänta på mig i kyrkan...han kommer att vara SÅ snygg!
  • 2008-08-09
    Mitziemoe skrev 2007-10-28 15:53:30 följande:
    Jag kan knapt vänta på att få bli man och fru... men det är ju nio månader kvar... snart åtta...*hehe*
    Haha, visst går tiden sakta? Själv har man ...286 dagar kvar! *agh*
  • Mitziemoe
    2008-08-09 skrev 2007-10-28 16:06:47 följande:
    Haha, visst går tiden sakta? Själv har man ...286 dagar kvar! *agh*
    Tiden går alldeles för sakta!!! Det håller jag med om!
  • lillaj

Precis så det ska kännas, pirret alltså! Sambon och jag har varit ett par i 51/2 år och det blir bara bättre och bättre

• MissLovely

KÄRLEK är något som varar för alltid, men guuud kan man verkligen vara så förälskad som jaag är. Varje gång jag tittat på honom ökar mina känslor och jag ser vilken underbar men samtidigt döööösnygg kille jag har hehe

Tänk mej då tjejer. TVÅÅÅÅ år kvar hehe

• 2008-08-09
    MissLovely skrev 2007-10-29 14:15:38 följande:
    hehe Tänk mej då tjejer. TVÅÅÅÅ år kvar hehe
    Haha, ja du har lite väntan kvar du då! Jag tycker det känns länge att vänta till aug-08, det går ju liksom inte en dag utan att jag tänker på något ang bröllopet! *hehe* Tur att sambon även han börjar "leva" sig in i planeringen mer och mer, blir ju roligare på det sättet.
  • Peters Fridelina

Alla kära människor!!! Det är svårt att skriva något som inte redan nämnts. Men jag vill ändå upprepa det. (Bra saker kan ju inte sägas nog många gånger!)
    Jag har världens underbaraste m2b! Han är min bästa vän, den retsammaste, roligaste, mest omtänksamme, kärleksfulle och fantastiska människa som finns! Tänk att jag hade sån tur som träffade honom. Han får mig att känna mig som den vackraste, underbaraste prinsessa ni kan tänka er.

Jag önskar alla samma lycka som vi har!!!

• 2008-08-09

Peters Fridelina skrev 2007-10-29 21:26:51 följande:

Alla kära människor!!! Det är svårt att skriva något som inte redan nämnts. Men jag vill ändå upprepa det. (Bra saker kan ju inte sägas nog många gånger!)Jag har världens underbaraste m2b! Han är min bästa vän, den retsammaste, roligaste, mest omtänksamme, kärleksfulle och fantastiska människa som finns! Tänk att jag hade sån tur som träffade honom. Han får mig att känna mig som den vackraste, underbaraste prinsessa ni kan tänka er. Jag önskar alla samma lycka som vi har!!!
    Åh jag känner precis samma lycka som dig!! Visst är det härligt! Om jag skulle välja ut en grej som jag älskar MEST hos min m2b (fast det går nästan inte) så är det nog att han ALLTID kan få mig på bra humör, vi har så himla roligt tillsammans! Jag tycker att det är superviktigt (såklart bland MYCKET annat) att man skrattar tillsammans!
    Det vore ju förbaskat trist om man redan IDAG knappt skrattar tillsammans också ska man leva resten av livet med den personen. Jag är helt säker på att jag och min sambo kommer att sitta där om 50 år och "småretas" och skratta likadant!
  • Peters Fridelina

2008-08-09
    Ja, håller med dig! ;) Även om jag idag har världens vackraste man, så vet man ju inte hur het han är om 50 år. Men han kommer att vara samma glada man (fast gubbe då) som nu. Och det blir mysigt det med!!!

• 2008-08-09

Peters Fridelina skrev 2007-10-29 21:49:52 följande:

2008-08-09Ja, håller med dig! ;) Även om jag idag har världens vackraste man, så vet man ju inte hur het han är om 50 år. Men han kommer att vara samma glada man (fast gubbe då) som nu. Och det blir mysigt det med!!!
    Haha ja dels pg a den anledningen. Men dessutom tror jag faktiskt man får tråkigt till slut...om man inte har roligt och skrattar tillsammans!
Svar på tråden *KÄRLEK*