Peters Fridelina skrev 2007-10-29 21:26:51 följande:
Alla kära människor!!! Det är svårt att skriva något som inte redan nämnts. Men jag vill ändå upprepa det. (Bra saker kan ju inte sägas nog många gånger!)Jag har världens underbaraste m2b! Han är min bästa vän, den retsammaste, roligaste, mest omtänksamme, kärleksfulle och fantastiska människa som finns! Tänk att jag hade sån tur som träffade honom. Han får mig att känna mig som den vackraste, underbaraste prinsessa ni kan tänka er. Jag önskar alla samma lycka som vi har!!!
Åh jag känner precis samma lycka som dig!! Visst är det härligt! Om jag skulle välja ut en grej som jag älskar MEST hos min m2b (fast det går nästan inte) så är det nog att han ALLTID kan få mig på bra humör, vi har så himla roligt tillsammans! Jag tycker att det är superviktigt (såklart bland MYCKET annat) att man skrattar tillsammans!
Det vore ju förbaskat trist om man redan IDAG knappt skrattar tillsammans också ska man leva resten av livet med den personen. Jag är helt säker på att jag och min sambo kommer att sitta där om 50 år och "småretas" och skratta likadant!