• Idwill

Åh vad jag älskar min m2b :-)

Jag måste bara få berätta!
    I morse försov vi oss hela familjen. Vi vaknade 06.55, istället för 06.10 som vi brukar ställa klockan på. Vi for upp ur sängen, väckte barnen (3 och 6 år), fixade välling, duschade i skytteltrafik och var allmänt stirriga. Kan ju tillägga att barnen ska lämnas på dagis respektive skola 07.30 om de ska få någon frukost... Hela familjen står och trängs i hallen och försöker få på sig jackor och skor.
    Mitt i alltihopa tittar min sambo på mig, drar mig till sig, kramar mig, ger mig en puss och säger - Godmorgon, med världens största leende! Mitt i denna kaos så är det väl klart att vi har tid för varandra i 10 sekunder... Ungefär så lång tid tog det att kramas och pussas, och det har jag levt på hela dagen

Extra roligt blev det när storasyster säger till lillebror;
    - Wille, ska vi också pussas

• Svar på tråden Åh vad jag älskar min m2b :-)
  • jenba

hihiih, gud så söt, ja det kan du nog leva på hela veckan ;D

• SOLLA

...som jag och min m2b brukar säga...Vi har alltid tid för kärlek..:)

Tänk så lite som behövs!

• Idwill
    SOLLA skrev 2007-10-25 14:08:00 följande:
    ...som jag och min m2b brukar säga...Vi har alltid tid för kärlek..:)Tänk så lite som behövs!
    Exakt!
  • Ljungfru

Detta skall jag försöka komma ihåg att tänka på.
    Tack för att ni delar med er, så lätt att glömma de små ömhetsbetygelserna i vardagen.

• charmed

hahaha..min sambo gör samma sak och då blir det mer "jaja men skyna nu för fan vi ha rju bråttom" som svar från mig ska nog ta och mysa lite med honom nu så att jag får bort mitt dåliga samvete

• Idwill
    Ljungfru skrev 2007-10-25 14:19:33 följande:
    Detta skall jag försöka komma ihåg att tänka på.Tack för att ni delar med er, så lätt att glömma de små ömhetsbetygelserna i vardagen.
    Ja, visst är det... Ibland måste man stanna upp och tänka på vad som egentligen är viktigt här i livet!
  • Idwill
    lillSessan skrev 2007-10-25 14:26:37 följande:
    hahaha..min sambo gör samma sak och då blir det mer "jaja men skyna nu för fan vi ha rju bråttom" som svar från mig ska nog ta och mysa lite med honom nu så att jag får bort mitt dåliga samvete
    Kan ju säga att jag lätt blir en riktig b*tch när jag blir sressad... Men imorse träffade det rätt i hjärtat
  • charmed

yes! me too a bitch

Idwill skrev 2007-10-25 14:30:08 följande:
    Kan ju säga att jag lätt blir en riktig b*tch när jag blir sressad... Men imorse träffade det rätt i hjärtat
  • DetOrdnarSig

lillSessan skrev 2007-10-25 14:31:45 följande:

yes! me too a bitch
    me 3!
    Jag: "Sluta hålla fast mig!"
    Han: "Jag kramas"
  • Lajsan
    lillSessan skrev 2007-10-25 14:26:37 följande:
    ha ha, jag börjar prata om att vi måste tvätta eller något annat.... i stället för att bara hänga på
  • Gizmos

Hahaha, Kanner igen mig;
    (jag) men inte nu jag ska ju...

• charmed

hahahaha
    det här är åndå högst allvarligt vi borde ju faktiskt uppskatta att våra älskade gör detta,tänk om de inte skulle göra det då blir det en massa tjat om att en smabo inte bryr sig osv att vi aldrig är nöjda haha

• Gizmos

Haller helt klart med dig lillSessan!

• lillaj

Det är precis så det ska vara!!

• Ickaflicka

Åhh! Ska försöka ta till mig detta, jag är hemskt dålig på att visa uppskattning i de "svåra" stunderna! Och i "nöd och lust" ska det ju vara, eller hur brides to be?!

• Mizty

Åh, vad underbart!! Kommer på mig själv ibland med att jag är superdålig på sådant... Så jag försöker tänka på det lite oftare för det gör så stor skillnad

Har oxå en tendens att bli en riktig bitch vid stress!!

• *Lilla M*

Haha... känner så igen mig!
    "Jag: "Sluta hålla fast mig!"
    Han: "Jag kramas"

Men fast jag undrar ofta - vad är det som gör att de vill börja kramas, mitt när man håller på och springer omkring som en skållad råtta? Är det något jag inte utstrålar när jag är stressad så är det "kom och krama mig!". Utan snarare "Rör du mig nu så bits jag..."

Knepigt, det där. Jag tror att jag ska ta och bli en trevligare människa... =)

• snofsan

hihihi min m2b e suuper snabb när det gäller att göra sej iordning på morgonen elle överhuvudtaget när man e sen, det tar 15 min sen har han typ klätt på sej å hoppat in i bilen å brummar ,, hihiih

Men ja kan känna det här att m2b ska ALLTID kramas när han e som mest skitigast när ja har "fina ljusa" kläder hahaha

han: jag kramar dej nu typ
    jag: NEJ rör mej inte du e SKITIG!!

hehehe vilken snobb jag kan vara ibland

Svar på tråden Åh vad jag älskar min m2b :-)