jag blir sååååååå trött!!!!!
jag blir så trött på såna företag som inte kan leverera i lovad tid!!!!
för det första så lämnde jag in min ring för att en sten hade gått sönder, jag lämnade in den den 12 september har inte fått tillbaka den än!!! eller jo den skulle vara klar idag.
jag ringer tillbaka efter tre veckor och frågar hur det går, "nej tyvärr vi väntar på besked från försäkringsbolaget, vi hör av oss så fort vi hör något"
då ringer jag tillbaka ytterligare en vecka, då får jag prata med en annan tjej som säger "nej försäkringsbolaget vill ha en polisanmälan på ringen" jag tänker skojar du kvinna!!!
jag har haft den inlämnad i 4 veckor och det är det svar jag får efter ha ringt flera gånger emellan och ingen har sagt något.
det roliga är att jag har inte tappat stenen, det har gått av en "flisa"!!! en flisa!!! ok jag ringde till polisen som praktiskt taget skrattar åt mig och säger at det låter helt befängt, polisen tar inte emot den anmälan. jag ringer tillbaka till smyckeaffären och meddelar detta och säger. " ok så får chefen ta upp det med försäkringsbolaget med hon är på semester hon får ringa dig när hon kommer tillbaka"
(förbannad är jag nu)
och en vecka senare ringer chefen och säger att vi har hört från bolaget och jag har din ring klar om en vecka!!!
jag var tvungen att få ut lite ilska nu därför skriver jag deta inlägg. hoppas verkligen den är kalr idag annars vet jag inte vad jag gör!
ha det så bra! :)