Hur blir jag av med dessa...
..tankar om hans ex. VARFÖR kan jag bara inte släppa hans förflutna?
Vi har nästan samma "bagage".. långt förhållande (seriöst, där äktenskap var på gång osv). I mitt fall var det jag om avslutade förhållandet. I hans fall, vad jag vet, lite av bådas beslut. lr, han kämpade och hon gav väl upp mer lr mindre. De bråkade väldigt, å han insåg mer att han var med henne av en vana, trots att han ej mådde bra. Deras olika religioner gjorde de dessutom svårt att få ihop ett bröllop pga skilda åsikter i familjerna. Jag vet, genom att han sagt till mig själv, samt fått höra av andra (tex hans ex bror) att han inte har känslor för henne, lr att de kmr bli de två igen. De har träffats av en slump efter avslutet, han har berättat, och han kände absolute ingenting.
Trots allt detta, kan ja inte släppa tanken på allt de haft, delat, att han kämpade så för henne, vad de kunde ha haft om kanske religionen ej kommit i vägen, om hon kanske vill ha tillbaka honom, kmr han fundera på det? gör deras avslut fortfarande ont?? så många frågor. så mycket oro. Det är jobbigt för honom när ja tar upp detta, å ifrågesätter hans tankar/känslor/avsikter. Men vad ska ja ta mej till?? blir knäpp snart. Drömmer tom om dom.. sjukt. jag vet. men verkligheten för mig tyvärr..
dela gärna med er av tankar/åsikter.. behövs.. =(
Kram