placeringskorthållare?
Någon som gjort egna korthållare till bordplaceringen, funderar på att gjuta hjärtan och sätta i en tråd i den? fler tips eller någon som vill visa sina?
Någon som gjort egna korthållare till bordplaceringen, funderar på att gjuta hjärtan och sätta i en tråd i den? fler tips eller någon som vill visa sina?
Annorlunda och enkelt är att sätta placeringskortet mellan gaffelns tänder (eller vad de nu kallas!)
Jag funderade också på att tillverka placeringshållare själv men jag köpte våra på Panduro..typ 4st för 10kr eller nåt sånt.
Är i glas, du kan ju koll i bildgalleriet mitt!
jag har tillverkat våra placeringskorthållare själv. Har gjutit gips hjärtan i ikea´s iskub form hjärta. Har sedan sågar ett diagonalt "nitt" över hjärtat. Målat dessa med guldfärgad hobbyfärg sen gjort namnkort i samma papper som våra andra trycksaker och satt dessa i skåran på hjärtat.
Kan ta ett kort om du vill se!
ja tack, det skulle vara trevligt att få se...
ja tack, det skulle vara trevligt att få se...
vill också se, nyfiken...
_elin_ ja ta kort är du snäll
då min m2b är konstruktör och beräknar på armering och betong så har vi gjutit finbetong och lagt i en kraftigare ståltråd som jag sedan har böjt till ett hjärta i felra varv så att man kan lägga placeringskortet mellan varven.