• Tooticki

Pärlstring

Hej alla brudar!

Jag funderar på att skaffa ett par pärlstring till bröllopsnatten! Någon som har använt sådana någon gång? När jag kollat runt så finns det ett märke, BRACLI, som har exklusiva, snygga pärlstring men de är i One Size, vågar jag köpa ett par trosor för 700 kr som passar S-XL när jag själv är en S? Funkar det verkligen? Sen har jag hittat en annan variant som finns i olika storlekar men då kostar de 99 kr. Hmm, någon som har erfarenhet och kan hjälpa mig?
    Tacksam för all jälp!

• Svar på tråden Pärlstring
  • Joji

Bra fråga rosesarared: ska de vara multifunktionella - dvs sköna för oss OCH en uppenbarelse för m2b?

• charmed

men vad är det snygga med trosorna?? jag fattar inte själva grejen. det är ju bara string i pärlor,dom har ju funnits i massvis med år. själv har jag med strass och dom är sååå läckra eftersom dom har sån bling bling känsla

• Himesama

tror det är bland det fulaste jag sett i underklädesväg... de är ju galet högt skurna, á la Samantha Fox 1991!
    Min sambo skulle bara garva om jag drog på mig dem....

• solrosfrö

Ursäkta *generad* men ska dom ändå inte bara av???

• Candys

har haft pärlstring, läckra-JA bekväma- NEEJ hahhaa, om dom åker av lika fort som dom kommer på så är dom ok.

• Joji
    lillSessan skrev 2007-10-20 13:04:05 följande:
    själv har jag med strass och dom är sååå läckra eftersom dom har sån bling bling känsla
    Det låter snyggt! Man vill ju även att de ska vara snyggt skurna, upp över höfterna mot naveln a´la 80´ts funkar inte!!!!!
  • Tittij

Himesama: Och?? Det var ignen som fårgade om du tyckte att det var snyggt eller inte! TS frågade om råd ang storlek. Ditt inlägg är bara trist....

• Tooticki

Jag tycker att dem är läckra och tror att de kan erbjuda häftig och annorlunda stimulans. Sen vill jag ha något lite annorlunda på bröllopsnatten, inte det traditionella stuket.

• fru Trul
    Tooticki skrev 2007-10-21 20:10:01 följande:
    Jag tycker att dem är läckra och tror att de kan erbjuda häftig och annorlunda stimulans. Sen vill jag ha något lite annorlunda på bröllopsnatten, inte det traditionella stuket.
    Bor inte du oxå i Göteborg? Jag vet att det funnits såna trosor på både kondomeriet, å på Martinshop (ligger vid järntorget)

Har för mig att de kostade runt 200 kr..

Kan ju vara en idé att kika där iallafall, då har du ju lättare att bedömma så storleken blir rätt oxå..
  • Tooticki

fru Trul:

Är det sant? Har aldrig sett dem på Kondomeriet, ska absolut fråga nästa gång jag är där!

Tack!

• fru Trul

Varsågod, jag tror de finns på kondomeriet jag har för mig jag såg såna sist jag var där, men om de inte finns där så vet jag att Martinshop har dem...

• Skottdagen2008

700 kr för ett par troligen obekväma trosor högt skurna à la 80-tals porr, nej, herrejösses, hitta ett par snyggare runt 300 kr. Min m2b hade ju tappar suget på en gång om han fick se mig i dessa.

Men för att inte bli helt O.T. one-size har en föörmåga att bli för stora på en small och för små på en x-large, förstår inte varöfr de inte skriver finns bara i medium/large på en gång.

• fru Trul
    vitamina skrev 2007-10-21 20:31:08 följande:
    varför inte ett par sånna här blingblinisar när man ändå är igång ;)www.sweethard-lingerie.com/commande.asp
    Asgarv, dom matchar diamanthandklovarna jag tänkte köpa på Martinshop..
Svar på tråden Pärlstring