Tips och idéer för att överraska Honom med förlovning?
Hej alla!
Så.. Då var man här för första gången.. Jag har gästat forumet litegrann tidigare och måste säga att det verkar vara en jätteskön stämning här inne på sidan! Alla verkar vara så hjälpsamma och givmilda med tips och idéer...
Jag hoppas att ni nu kan hjälpa mig lite!
Jag & min sambo har pratat om förlovning ett tag, men det är först nu som det börjar kännas riktigt aktuellt, dvs "rätt" i tiden. Någon tvekan finns absolut inte! :)
Jag hade tänkt att någon gång innan jul överraska honom med förlovningen och behöver lite tips och idéer på hur man kan göra det mysigt och speciellt...
Vi kommer att flytta in i en ny lägenhet i början av december och funderar på att ev göra det i samband med första natten där eller liknanade. Vi har även pratat om att instifta en ny tradition, nämligen adventspresenter - dvs att vid varje advent ge varandra något litet och sött/roligt/barnsligt/gott och ha en egen lite stund tillsammans.
Frågan ska komma helt oväntat, och som jag tänkt det involverar den ett kinderägg och någon form av billig ring (de riktiga tar vi sedan).
Men jag känner att jag behöver ännu lite mera inspiration och vill gärna höra tips och idéer från er, och berättelser om hur ni gjorde! Please?