• Ankan8­0
    Äldre 9 Oct 16:22
    7220 visningar
    14 svar
    14
    7220

    Mats Landerberg Ängelholm

    Är det någon som har erfarenheter av Mats Landerberg?
    Han verkar jättebra, men är rädd för att han är alldeles för dyr.

    Någon?

  • Svar på tråden Mats Landerberg Ängelholm
  • Ankan8­0
    Äldre 11 Oct 11:39
    #1

    puff puff

  • 26maj2­007
    Äldre 11 Oct 12:10
    #2

    har bara läst bra om honom men att han är väldigt dyr.

    ring och hör efter.

    kan annars tipsa om Daniel Rix som har www.rixfoto.se han är mycket duktigt och trevlig och har bra priser.

    Han tog våra foto.

    finns att se på vår hemsida

  • Ankan8­0
    Äldre 11 Oct 12:28
    #3

    Tack för svar.

    Daniel verkar också bra. Har kikat lite på era foton innan. Jättefina.
    Men det känns bättre att ha någon som är mer lokalt anknuten. ?!

  • Mikael­a 78
    Äldre 6 Dec 02:30
    #4

    Vi kommer köra vårt bröllop i augusti är det tänkt. Vill ju vara säkra på sol så inte håret och sminket regnar bort!!!

    Har faktiskt precis valt fotograf - tog dinbild i Helsingborg för att vi fastnade för hans spontana bilder. Kan varmt rekomenderas!

    Nu är det festlokalsom står på tur att lösas...

    Sen ska vi kolla "Falknästet" på Kullaberg för bröllopsnatten!!! Det varker riktigt riktigt mysigt!

    /M

  • Zozo
    Äldre 6 Dec 09:53
    #5

    Jag har flera kompisar som haft Landerberg och de har verkligen jättefina foton om man gillar stilen. Det är ju sa himla personligt. Klart kvalitetsalternativ.

  • Äldre 6 Dec 10:07
    #6

    Jag har hittat några fotografer, har inte varit i kontakt med dem, men hittade fler foton i deras gallerier som jag tyckte om. Du kan ju kika där.

    www.mettesfoto.se
    www.davidback.com
    www.mwpd.se

    Berätta gärna hur de verkar om du tar kontakt med någon. Vi har inte kommit riktigt så långt i vår planering än...

  • fröken kantar­ell
    Äldre 8 Dec 22:15
    #7

    jag gick förbi hans atelje idag och tittade in genom fönstret, bilderna som hängde där var jätte fina..

  • Mikael­a 78
    Äldre 12 Dec 08:39
    #8

    Vi tog dinbild i Helsingborg för att vi gillade de lite annorlunda fotona han tagit. Som modefotograf kändes han kanon även för bröllop och de bilder vi sett är verkligen något ut över det vanliga.

    För oss kändes det viktigt att ta någon som vi visste kunde ge oss bra foton från vår stora dag, men till rätt pengar.

    Vi var först inne på Landerberg, men han ville ha mer än dubbelt så mycket betalt - fina foton tar han, men inte såååå fina....

    ;)

    /M

  • andypa­ndy98
    Äldre 3 Jan 18:36
    #9

    Vi var och fotograferade vår son hos Mats Landerberg. Bilderna blev superfina,helt underbara, men jag tycker att han är väldigt dyr.
    Sen beror det ju på vilken stil man gillar.
    Vi har valt Mette Ottosson till vårt bröllop.

  • Äldre 7 Jan 15:59
    #10
    andypandy98 skrev 2008-01-03 18:36:39 följande:
    Vi var och fotograferade vår son hos Mats Landerberg. Bilderna blev superfina,helt underbara, men jag tycker att han är väldigt dyr. Sen beror det ju på vilken stil man gillar.Vi har valt Mette Ottosson till vårt bröllop.
    Vi har funderat lite på henne, hennes hemsida ser fin ut. Har du lust att dela med dig av vad kostar att låta henne stå för fotograferingen? Vore toppen!
  • Mikael­a 78
    Äldre 8 Jan 15:59
    #11

    Hej hej

    Borta ett tag, men tillbaks nu! Hoppas ni saknat mig...

    ;)

    Såg en kul grej i HD häromdagen, folkuniversitetet har en "kurs" för blivande brudar! Helfestligt!

    Blomsterbinderi, smycken, fotograftips, kläder, vett&etikett osv.

    Låter som en kul grej! Tror det var i mars/april som det skulle vara mellan 10 och 15 på da´n.

    Vad tror ni? Kanske inte helt fel investera någon hundralapp för att få lite tips och trix!!!

    /M

  • Äldre 9 Jan 09:00
    #12

    Ha ha, ja det låter rätt kul, fast risken är kanske att man överdoserar på bröllopspyssel... Tyvärr är det lite för långt mellan Sthlm och Hbg, annars kanske jag hade blivit frestad.

  • andypa­ndy98
    Äldre 9 Jan 13:23
    #13

    Mette har lite olika prisklasser, beroende på hur mycket man vill hon ska fota. Billigaste alternativen med endast fotografering 1 tim kostar mellan 4000-5500:-. Vill man även ha fotografering vid vigseln och på kyrktrappan 7200:-. Sen finns det även ännu dyrare paket.
    Även om jag inte träffat henne ännu så kan jag rekommendera henne för hon verkar väldigt trevlig och gò och svarar väldigt utförligt om man mailar henne eller vill ha prisuppgifter. Och de bilderna hon har i sitt bildgalleri är jättevackra tycker jag!!
    Lycka till!

  • Äldre 9 Jan 13:28
    #14

    Tack för svaret!

Svar på tråden Mats Landerberg Ängelholm