Vänskap avbruten :(
Man tror ju att den dagen man gifter sig ska sin bästa kompis/kompisar ska finnas vid sin sida. Man ska få en rolig möhippa och folk ska hålla tal och berätta alla roliga saken man gjort tillsammans. När jag nu inser att det inte kommer bli så blir jag så himla ledsen.
Det som hänt är efter en del incidenter under förra året och detta år verkar det som min bästa kompis sedan 10 år itne kommer att komma när jag gifter mig.Tyvärr så verkar det som om de tjejer som jag trodde varit mina vänner inte bare genom den vännen som brytigt med mig. Skulle komma! Nu har den första tackat nej med hänvisning av det som hände för snart ett år sedan. Ingen har hört min version av det hela.
Det är klart att man inte bli osams pga en person. Jag hade hoppas på att vi kunde lösa detta och hitta tillbaka till varandra. men nu har jag fått insikt i att hon gått vidare.
Jag försöker att inte vara ledsen och inse att vi inte var så goda vänner trots allt. Men det är svårt.
Hon är till och med Gudmor åt mitt ena barn...
Om någon hade sagt till mig att hon inte skulle komma på mitt bröllop för några år sedan skulle jag bara skaka på huvudet. Hon skulle ju vara min brudtärna:(
Jag behövde bara skriva av mig lite. Ibland känner man sig så himla ledsen...
Livet är så himla svårt i bland..
Hoppas ni andra har det bra.
om ni har några tips hur man ska bli lite glad igen så kom gärna med dessa..
Kramar Sandra