• Liinda_e

varför duger inte lite saft och bullar?

varför kan killarna på svensexan inte bara ses några timmar och äta saft och bullar så jag slipper sitta här med fjärillar i magen ????
    det tycker iaf jag lät som en bra ide!

• Svar på tråden varför duger inte lite saft och bullar?
  • hannis83

så du menar att dom INTE gör det!
    vafalls! det var vad min blivande sa till mig att dom gjorde!

• Liinda_e

ååå vad skönt det måste ha varit!

• hannis83

jag tyckte han luktade lite "barhäng" när han kom hem, men enligt honom var det kanelbullarna som luktade så! och den stora fläcken på tröjan som luktade "dansa-på-baren-och-shotta-sprit" var tydligen bara lite hallonsaft...

kändes skönt!

• Liinda_e

vilken tur att din kille var så städad

• Liinda_e

min kanske är sen för att dom spelar yatzy

• valkyriana

Min m2b kommer nog bli lite crazy och gambla lite och och så, på bingo hallen.

• Lady o Lufsen

Liiiiiiiiinda...du måste ta tillbaka makten över ditt liv!

• zukigirl
    Lady o Lufsen skrev 2007-10-07 12:08:27 följande:
    Liiiiiiiiinda...du måste ta tillbaka makten över ditt liv!
    Och med det menar du väl förstås makten över den blivande maken förstår jag!!??  
  • Tuss78

saft saft hallonsaft bättre saft har ingen haft!

• valkyriana

Jo han är helvild! Hans motto är if your not living on the edge you are wasting space. Därav vilda bingo kvällar och ibland så spelar han boule nere på ålderdomshemmet.

• zukigirl
    valkyriana skrev 2007-10-07 13:57:55 följande:
    Jo han är helvild! Hans motto är if your not living on the edge you are wasting space. Därav vilda bingo kvällar och ibland så spelar han boule nere på ålderdomshemmet.
    åhhh fyyyy!!! Jag tycker nog att du måste hålla in lite på tyglarna du! Vi kan ju inte ha så lössläppta män som springer runt på ålderdomshemmen och har roligt!!!
  • valkyriana
    zukigirl skrev 2007-10-07 15:26:02 följande:
    åhhh fyyyy!!! Jag tycker nog att du måste hålla in lite på tyglarna du! Vi kan ju inte ha så lössläppta män som springer runt på ålderdomshemmen och har roligt!!!
    Jag lever ett liv i skam...
  • valkyriana
    zukigirl skrev 2007-10-07 15:26:02 följande:
    Jag lever ett liv i skam...
  • valkyriana

oj, ja det tåldes att säga fler gånger

• Misery

äh, fjärilar i magen över vad?
    liar du inte på gubben din?

• Beva

haha jag skrattade mig fördärvad när min blivande makes bestman sa : 'heeeeh.. jasså ni ska gifta er.. oooooj va han kommer få lida' och sen så gick min m2b's bestman runt så resten av kvällen och fnissade för sig själv. tycker det ska bli riktigt kul när hans vänner sätter sina planer i verket :P

Svar på tråden varför duger inte lite saft och bullar?