• volimte88

Fastare bröst av kräm?

Länk - www.siluettesverige.com/index.php

Hej!
    Jag skulle vilja veta ifall någon har testat denna kräm, eller någon liknande produkt? Vad tyckte ni?

Jag är väldigt, väldigt desperat så snälla hjälp mig! Jag mår jättedåligt av mina bröst, pga av att jag i 9an gick ned ca 10 kg, sen gick upp allt igen, och nu i 19-årsåldern gått ned 10 kg igen. (Är nu normalviktig och trivs jättebra med mitt utseende så länge jag är påklädd, men innerst inne har jag dåligt självförtroende just pga av detta!) Mina bröst har aldrig varit fina fasta tonårsbröst sen jag var 14 år.. :/

Det känns inte kul att vara 19 och ha bröst som är hängiga! När jag har bh och lutar mig framåt så "ramlar" de ur för de är så påsiga.... Och min pojkvän som jag är förlovad med har aldrig sett mig utan bh! Han vet hur dåligt jag mår och har vid ett tillfälle när jag var jättedeppig erbjudit sig att betala för at tjag ska få fixa dem och må bra - dvs ej av egoistiska skäl för att han vill "se mig" med sillisar.

Så, alla tips ni har - ge mig! (Vill helst undvika operation!)

Funkar bröst-cremer?
    Fungerar det med att smörja med vilken lotion som helst för at t"stimulera"?
    Funkar piller för större bröst?

Jag tränar specialla övningar för bröstmusklerna, men de tär inte riktigt samma sak. :/

Snälla hjälp mig! Vågar jag chansa med 600 kr, halva min månadsbudget, på en kräm?

• Svar på tråden Fastare bröst av kräm?
  • Liinda_e

inga krämer lr piller funkar...det är bara lurdrejeri för att lura tjejer som mår dåligt på pengar!

lägg dom ist på terapi innan du tar ett beslut om operation...

• Igia

Är beredd att hålla med Liinda_e. Släng inte ut en massa pengar på att sedan kanske må dåligt över det. Se till att få någon att prata med och ta det första steget att låta din blivande få se. Kanske i mörker först då du ligger ner el nåt. Låt honom få hålla dig på magen utan BH. Men bara så att det är ok för dig! "Konstiga" bröst har vi allihop som har våra naturliga. Tänk på att han älskar inte dig för dina bröst utan för att du är du!

Hoppas det löser sig!!

Kram

• Skottdagen2008

Om det skulle finnas en kräm som verkligen fungerade så tror jag att den skulle vara så pass godkänd och erkänd att alla skulle använda den.

Nä, krämer är till för att lura de stackare som lider av komplex.

Mina tuttar är också tomma och påsiga av andra orsaker, men visst sjänk mitt självförtroende i samband med att de blev tomma och alldeles randiga pga bristningar. Sedan började jag tänka om att faktiskt har jag ju varit med om en graviditet och utan den hade jag inte haft min son.

Du får tänka att utan din viktnedgång hade det nog inte skett att du fått så påsiga bröst, men samtidigt mår du säkert bättre nu med mindre kropp än du gjorde förr. Det finns inget gott som inte har lite ont med sig ch tvärtom.

Lägg pengarna på en supersexig bh istället. Hur ofta går man utan bh egentligen. din kille älskar ju dig för att du är du och inte pga dina bröst.

• Shanti

Fokusera på att ha en snygg häck i stället. Bröst kan man ju alltid pusha upp med en bra behå. Tror faktiskt inte det finns så många silikonfria fasta bröst. De flesta med äkta vara har mer eller mindre häng i brösten. Kika i badhallen får du se.

• Sister of the Night

Försök att ta ett djupt andetag och se problemet med lite distansblick... Jag hade också häng på bysten redan i din ålder, skillnaden är att jag gillar mina bröst.
    Min fästman sa en väldigt bra grej förresten - han menade att självklart hänger de ju lite för det vore en fysisk omöjlighet att ha min storlek och bröst som pekar rätt upp utan inblandning av silikon *s*

Jag tippar på att din fästman skulle älska att lära känna dina bröst lite närmare om han bara fick chansen.
    Gör dig själv en riktigt stor tjänst - plåga dig inte genom ungdomsåren i föreställningen att du har en byst som inte duger. De unga åren är alltför flyktiga för att man ska ha råd att slösa dem på onödigt självförakt

• Sister of the Night

Och just ja.

Glöm krämer och annat lurendrejerijox! Det enda som blir fylligare av dem är tillverkarnas plånböcker.
    Satsa slanten på ett set läckra underkläder istället (eller vad som helst som faktiskt ger dig något i utbyte).

Svar på tråden Fastare bröst av kräm?