Fastare bröst av kräm?
Länk - www.siluettesverige.com/index.php
Hej!
Jag skulle vilja veta ifall någon har testat denna kräm, eller någon liknande produkt? Vad tyckte ni?
Jag är väldigt, väldigt desperat så snälla hjälp mig! Jag mår jättedåligt av mina bröst, pga av att jag i 9an gick ned ca 10 kg, sen gick upp allt igen, och nu i 19-årsåldern gått ned 10 kg igen. (Är nu normalviktig och trivs jättebra med mitt utseende så länge jag är påklädd, men innerst inne har jag dåligt självförtroende just pga av detta!) Mina bröst har aldrig varit fina fasta tonårsbröst sen jag var 14 år.. :/
Det känns inte kul att vara 19 och ha bröst som är hängiga! När jag har bh och lutar mig framåt så "ramlar" de ur för de är så påsiga.... Och min pojkvän som jag är förlovad med har aldrig sett mig utan bh! Han vet hur dåligt jag mår och har vid ett tillfälle när jag var jättedeppig erbjudit sig att betala för at tjag ska få fixa dem och må bra - dvs ej av egoistiska skäl för att han vill "se mig" med sillisar.
Så, alla tips ni har - ge mig! (Vill helst undvika operation!)
Funkar bröst-cremer?
Fungerar det med att smörja med vilken lotion som helst för at t"stimulera"?
Funkar piller för större bröst?
Jag tränar specialla övningar för bröstmusklerna, men de tär inte riktigt samma sak. :/
Snälla hjälp mig! Vågar jag chansa med 600 kr, halva min månadsbudget, på en kräm?