• Rosviol

Bara 2 veckor kvar

Ja som rubriken indikerar är det bara 2 veckor kvar nu innan jag står som fru ... Och först nu har jag funnit ett inre lugn. Har många gånger haft kalla fötter i omgångar. Inte över mitt val av man men mer hela bröllopsbiten. Men nu kan jag bara inte bärga mig tills vi ska gå där upp för altargångnen och säga Ja.
    Så snart har all planerring kommit till sitt slut, och resan har absolut haft två sidor. Konstigt att man av någon anledning börjar tvivla på allt och försöker omvärdera saker och ting. Men det jag kom fram till var det jag kännde när jag svarade ja på "vill du gifta dig med mig?" Det här är mannen för mig och jag kan inte tänka mig att leva med någon annan.

Tack för att jag fick ta lite plats att skriva av mig.

• Svar på tråden Bara 2 veckor kvar
  • Liinda_e

du...det är nu det värsta kommer...sömnlösa nätter...knasigt humör och pirr i hjela kroppen....välkommen till helvetes veckorna

• Ab fab

de två sista veckorna före bröllopet var de bästa. Allt var klart, det var bara småfix kvar. jag var lugn och bara mådde bra. De sista dagarna för bröllopet ägnade jag mig åt att ta hand om mig själv- massage, ansiktsbehandling, manikyr, pedikyr etc.

• Liinda_e

åhhh vad skönt det lät..
    vi har inget kvar...bara massor av salong besök...bor inte ens hemma...tar snart in på hotell...men stressen och pirret ger mej sämn problem och därmed konstiga matsug och humörsvängningar

• Liinda_e

e inte gravid....såg just att det såg ut så...

• Rosviol

Ja jag får hoppas att det håller i sig, men jag e nog lite inne på ditt spår Linda_e att dem sista tiden innan bröllopet kommer nervositeten som ett brev på posten. Så jag hoppas mitt brev ska tappas bort, kan ju hända hahahaha.

Svar på tråden Bara 2 veckor kvar