• miapias

    juli 2008

    Vi gifter oss den 5/7 2008.finns det fler juli brudar som vill följas åt...jag har hittat en del äldre trådar om juli men inga som är aktiva....

    det vore kul o följas åt i all planering

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 11:40
    Juli listan
    Caroline&Kristian 080705
    hemsida: caroline-kristian.weddingannouncer.com
    Miapias 080705
    hemsida: nallemaja.weddingannouncer.com/
    Pumpkin 080705

    Hannapanna2008 080712
    Malin 84 080712
    Propp 080712

    Soon to be wife 080719

  • Svar på tråden juli 2008
  • cesse

    Vi gifter oss också den 5 juli

    Har ännu inte bestämt oss om det blir borgerligt eller kyrkligt, men förmodligen utomhus i alla fall.

  • Rosenbruden

    Hej.En till juli brud i gänget. 26 juli 2008 och kyrkligt. Har köpt klänning, köpt alla glas, tallrikar, ljus och dylikt. Fortfarande en del kvar men det känns som man ska hinna med. Håller just nu på att bestämma en kyrka och om i fall vi ska ha catering eller inte. Han har bestämt vad han ska ha på sig och skall boka tid för provning.

    Ibland känns det som om tiden ska springa ifrån en och ibland som om det är en evighet kvar. Fler än jag???? Håller tummarna för att solen är framme då han vill grillbuffe.

    puh... Ibland är man glad för det lilla beslutet,,,,,

    Rosenbruden

  • Jen82

    Wow.
    Vi har precis bestämt oss.
    Hittat en klänning men vågar inte köpa den förrän jag provat den.
    Ska ringa imorron o kolla när man kan komma och titta på alla rea klänningarna.
    Min har kostat 3000kr och är nu för halva priset.
    Jag vet att i längd är den perfekt men annars vet jag inte.
    Hoppas jag får en tid snart helst innan jul :)

    Vi har inte berättat för någon om detta jo en av mina tärnor men inte föräldrar eller nån alls.
    :)

  • Gizmos

    Jag hanger pa har ocksa!
    26 Juli ar varan stora dag ;)
    Vi har bokat kyrka (Sovde) och restaurang (Sjobo Gastgifvaregard), bandet ar klart, prast och alla medverkande i kyrkan ar klara. Limon och hastskjutsen ar ocksa bokade, frisor och sminkare ar klara, bussen for vara gaster ar bokad... Det ar nog allt tror jag.
    Kanns som det ar massor kvar-borjar nastan fa lite panik...

    Har ett problem... Min m2b's foraldrar och syskon haller pa att tjata sonder mig om att hans systrar ska vara med i brudfoljet. Men jag har ju redan tre tarnor... Jag vill inte ha fler och fem st. kommer bara se tokigt ut tycker jag. Och jag vill inte valja bort mina systrar eller basta van for hans systrar.. Nagon ide' pa vad jag kan gora??

  • Lunia

    Gizmos det är ju faktiskt du som betsämmer. Det är ju inget speciellt att vara med i brudföljet om man inte blivit tillfrågad utan tjatat till sig det, då är det ju utan mening! I alla fal för dig/er! Gör som DU känner!!

  • Gizmos

    Tack Lunia.
    Sa kanner jag ocksa... Far nog sta pa mig mer ;)

  • Garonne

    Hej! Vi gifter oss 12 juli. Vi har knappt gjort nåt alls, lokal och vigselförrättare är bokat, och vi har idag nästan bestämt hur inbjudningskorten ska se ut, sen var det inte mycket mer! Jag tycker dock att vi har gott om tid, inga problem... :)

  • Caroline&Kristian

    Vad kul det är och se att vi är så många!

  • Mistefy

    Hej!!
    Vi gifter oss den 26 juli -08 i Alvastra klosterruin i Östergötland!!

  • Ciccipicki

    Vår stora dag är den 4 juli 2008!

    Erska kyrka i Sollebrunn, Alingsås kommun.

  • Paeonia

    Här är en till som ställer sig i ledet! 18 juli är datumet för oss. Det blev bestämt utifrån när vi fick tag på resan som vi längtat efter i flera år. Det blir våran bröllopsresa som vi åker på den 19 juli.

    Har just inte kommit längre än så men sen har vi heller ingen fest efteråt så jag känner ingen panik. Har beslutsångest över val av inbjudningskorten. Det finns alldeles för många att välja mellan.

  • Caroline&Kristian

    Hej och välkommen!

    Själv sitter jag och sätter ihop våra inbjudningskort (ett massa pill) :)

  • Jenniecarlsson

    Vi gifter oss den 26 juli i Stenkumla kyrka på Gotland!

Svar på tråden juli 2008