luleå brudar vart tog nivägen ?
Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.
Hejsan sedan dom gjort om här är det så svårt att hitta folk om ni är där ni som ska gifta er sommaren 2008 i norrland så skriv järna lite här kul att veta att man ej är ensammen om detta.
Du går på din sida, presentation och så längst ner på sidan kan du infoga en bild. Klart!
Om jag inte hittar färgen på bandet byter jag till silverband och sätter in ett papper i den färgen istället...
tack hannapanna det ska jag göra ska bara hitta en bild .
se så där ja mycket roligre TACK!!
har ni några tips på roliga bröllopsfrisyrer med volym längd slöja och tiara hjärna lite dramatiska och annorlunda.Smink tips är också uppskattat har fått ide torka ska göra sminkningen själv .Kanske ni har några roliga länktips med dukning inredning av festlokalen svårt att få en lokal att se magisk ut : ) .
Hejsan hur går det för er med era bröllopsplaner ?
Hoppas det går bra jag har köppt 7 rosa krukor i dag kul va.
Vet ni vart man kan köpa murgrönsslingor till ett bra pris ?
hallojsan är det någon vaken?
tevlig helg alla brudar inorr hoppas vi får mer snö!!
Hoppas att ni har det bra !Och att det går bra med alla era planeringar !
Hallå hallå! Undrar om ni luleå-tjejer har tips på vart man kan vända sig för att införskaffa bröllopstårta?
Vore roligt om man kan tipsa med hemsida dessutom...
jo det vore kul med en hemsida men det får vi ej här på bt men gå till anderssons dom har goda tårtor!
Vad menar du att man inte får? Får man inte länka till hemsidor? Alla youtube-länkar då?
Ja jag hittade iaf en hemsida och det var till Gammelstads konditori så vi har bokat in oss där på samtal...
Hur långt har du kommit med alla planer kassandra? När gifter ni er?
Höstbrud 2008: Jag ska oxå beställa från Gammelstads konditori tror jag, har bara hört gott om dom.
vet du hur du vill ha din tårta, utseende och smak?
Jag måste bara be er att var uppmärkssam på tårtan min vännina hade beställt där tre olika stora röda tårtor hjärt formade och fått tre lika stora röda runda tårtor så se till att kommunikationen blir bra att dom verkligen förstår hur ni vill ha det. Vad tar dom per bit i gammelstad ?
Vi gifter oss 30 augusti 2008 i råneå kyrkan. Har gjort inbjudnings kort,tack kort ,gästlista, köper bordsdekorationer för fult,bokat kyrkan och lokal,köppt näbbkläder& fixat kock .
Vill hitta någon bra mat / buffe till brölloppet det är svårt att hitta något orginellt.
Har sett på tidigare trådar att de ska vara bra. Vårt tema för bröllopet är choklad och champagne så vi vill gärna ha chokladtårta, sen får vi titta runt vad gäller utseende...det gäller ju också att de gör ngt de känner att de kan och inte så att säga "ta sig vatten över huvudet" då blir nog ingen nöjd. Vi får se den 3:e jan då ska vi dit och prata lite
Vad trist att höra att tårtan inte blev bra, man vill ju att allting ska vara perfekt denna dag! Tror att Gammelstads konditori tar ca 21-25 kr/bit så priset är ju bra.
Jag är lite inne på chokladbotten med fyllning av vitchoklad-mousse och passionsfrukt. Har ett kort i mitt galleri på en tårta som jag tycker är så himla fin. Vårt färgtema är creme, silver och mörkcerise.
Kassandra: har du kollat med Kyrkbyns kök och matsalar? Det är en gourmetrestaurang som även har catering. Superbra mat verkligen!
hannapanna2008 - var inne och tittade på dina bilder i dit galleri, fin tårta!
Jag har letat runt på nätet och sett flera fina men vissa har lite svåra detaljer kanske...