Dynamisk budget :-D
Min m2b har konstaterat att vi har en dynamisk budget. En budget är ju så mycket man har tänkt lägga ner och inte mer. Men eftersom vår hela tiden höjs har vi en dynamisk. Mycket finare än att inte ha någon budget alls
Min m2b har konstaterat att vi har en dynamisk budget. En budget är ju så mycket man har tänkt lägga ner och inte mer. Men eftersom vår hela tiden höjs har vi en dynamisk. Mycket finare än att inte ha någon budget alls
haha så är nog våran också! dynamisk låter bättre än skyhög...
Fröken Figo skrev 2007-09-21 16:12:40 följande:
Jag med!! Det kan man säga till alla som "tycker så mkt" om hur mkt man lägger ner på bröllopet.
Typ svärföräldrar och föräldrar
Jaaa MEN hallåååå vi har faktiskt en dynamisk budget *gapflabb*
>Herregud jag är verkligen sådär fredags trött, fnissig, fjantig som en 15 åring efter en cider
Sorry / fnittermaja
Haha, vi har också dynamisk budget, tror jag. Dynamiken ligger dock ofta i att den ökar, sällan minskar. Eller hur? :)
Ja inte blir det billigare ju mer man planerar iallafall... tyvärr Tänk om det hade varit så!
Haha..., jag kan inte annat än att hålla med! Vi har knappt börjat boka något och så än, men bara genom att titta runt på det man vill ha inser man att vår budget också kommer att bli dynamisk ! Just nu har jag snöat in på att jämföra fotografer och jösses vilken skillnad det kan vara, både på själva bilderna och på priset! Jag kan också hålla med om att ju mer jag planerar desto dyrare verkar det bli
!
Dynamisk budget = mycket bra uttryck!