• Svar på tråden 29 september 2007, forts.
  • Jämtlandstaus

    ja verkligen stiltje.

    vi var på minisemester i Rom och åt massor med god mat, vin och sightseeing. men betoning på äta faktiskt. och sova.

    vi var också iväg utan barn, men ville inte vara borta för länge för dottern är bara lite över ett år.

  • September mys

    Vi sparar bröllopsresan till nästa år.
    jag har fått hem ansökan om nytt körkort måste bara ta mig till ett pass/körkorts-foto-ställe
    så kul att få det första brevet i mitt nya namn.

  • Jämtlandstaus

    EFtersom jag bytte namn innna (Tog ett släktnamn) så har jag redan fått lite brev i nya namnet

    men jag har inte fått nåt om körkort. det skickades rätt snabbt för min man. konstigt

  • September mys

    inte hittat till en fotoatomat än... vill ju ha good-hair-day man ska ju ha kortet i plånboken i 10 år..

  • MrsMe

    September: hoppas att du menar typ fotobutik?
    De har slutat att acceptera foton från automater... Det är väldigt noga med avstånd mellan ögon, att ett öra syns m.m. så enda möjligheten är att gå till t.ex Expert eller liknande butiker.
    Men any how, det kräver ju sin hairday.

  • Jämtlandstaus

    nu har jag lagt in några bilder i mitt galleri. men jag får inte in fler än 4 av nån anledning.

  • September mys

    jo jag kommer att gå ett en expert butik eller dyl.
    hon på vägverket som jag pratade med sa att öronen inte behövdes synas men att kortet var tvunget att ´vara taget rakt framifrån.. jag hade ett bra kort fast det var lite snett framifrån så blir till att gå och ta om.

  • Jämtlandstaus

    Nuuuuuuu ligger äntligen fotografbilderna i mitt album

    fick massor, har valt ut!

  • 20070929

    Ville bara passa på att gratulera oss alla på enmånadersdagen!!!

  • September mys

    vi åt en god frukost och sa grattis till varandra på 1 månaders dagen
    hihi

  • September mys

    I morgon kommer mitt körkort och mannen ska betala våran bröllopsresa på lunchen *yeeii*

    hur går det för er andra?

Svar på tråden 29 september 2007, forts.