• TinaE

Han friade!

Han friade! Igår! På stranden, på vår speciella lilla plats. Vi åkte dit för det var sånt underbart höstväder med sol. En underbar dag.
    När jag minst anade det, när vi stod där och höll om varann, så friade han!
    Jag sa ja, och jag är bara den lyckligaste just nu!

Vår plan var att vi skulle åka till Thailand i december, o han skulle fria där. Men nu får resan en helt annan mening
    Nu ska vi gifta oss samma dag som planet lyfter till Thailand!
    Resan där blir en bröllopsresa!

Åh, vad underbart! Jag ska inte få en fästman, utan en man snart!

Våra nära och kära får inte veta nått. Vi ska hålla det hemligt och sätta ut en annons i tidningen samma dag som vi reser.
    Bröllopsfest ska vi sen hålla för alla släkt och vänner, såklart. Men den blir i början på nästa år, med lite mer planering kring.

Men jag började ju tänka på vittnen till vigseln. (en sån där 2 sek borgelig sak ska vi göra). Hur långt innan måste jag meddela dom? (vill ju hålla det hemligt så länge som möjligt)

Och nu måste jag ju köpa en fin klänning. Inte för pampig och så, men lite fin vill jag ju vara. Nått vitt iaf...

• Svar på tråden Han friade!
  • Gotland08

grattis, grattis, grattis!

• augustibrud08

Åh grattis va roligt för dig, ja eller för er!
    Vittnen behöver inte känna er, det kan vara två personer som inte står er nära, om ni vill hålla det helt hemligt menar jag.
    Hoppas ni får en underbar bröllopsresa

• augustibrud08

Gotland08, jag ska också gifta mig i Helge And fast den 2/8-08!

• TinaE
    augustibrud08 skrev 2007-09-19 20:20:38 följande:
    Åh grattis va roligt för dig, ja eller för er!Vittnen behöver inte känna er, det kan vara två personer som inte står er nära, om ni vill hålla det helt hemligt menar jag.Hoppas ni får en underbar bröllopsresa
    Jag vill gärna ha min syster och min kusin, då dom står mig så nära. Jag kan bara inte förmå mig att gifta mig utan dom där. Så jag funderade på hur länge jag kunde dra på det innan jag berättar för dom! (dom bor ett aaantal mil bort, så måste ju ta sig hit bara. Men behöver dom skriva på nått innan? Eller kan dom bara komma dit, va där, vittna o sen klart!)

Gotland08: Tack så mycke! :)
  • Mi och Nez

Stort grattis!!

Vilken rolig överraskning det kommer bli för alla. Men jag måste nog erkänna att jag aldrig hade kunnat hålla det hemligt. När jag har hemligheter (även så simpla saker som julklappar eller födelsedagspresenter) så blir jag nästan sprickfärdig, tänker på det hela tiden när jag träffar personen i fråga och är rädd att jag ska försäga mig... *haha*

I alla fall, stort grattis igen och lycka till!

• Gotland08

augustibrud08, vad lustigt och att vi gifter oss den andra båda två Jag skriver i din gästbok! Förlåt TS för att vi snodde lite av tråden

• TinaE

Mi och Nez skrev 2007-09-19 20:41:40 följande:

Stort grattis!! Vilken rolig överraskning det kommer bli för alla. Men jag måste nog erkänna att jag aldrig hade kunnat hålla det hemligt. När jag har hemligheter (även så simpla saker som julklappar eller födelsedagspresenter) så blir jag nästan sprickfärdig, tänker på det hela tiden när jag träffar personen i fråga och är rädd att jag ska försäga mig... *haha*I alla fall, stort grattis igen och lycka till!
    åh, jag kommer ha jättesvårt och inte försäga mej. Men jag måste försöka. Är bara tre månader *bita på naglarna* Det SKA gå!
    För tänk va kul sen o bara ge dom nyheten! :)
  • jennysnartfru

Grattis!
    Vad kul

• Joo

Grattis Tina...gick du med här innan han friade tro :) //Joakim

• TinaE
    Joo skrev 2007-09-19 22:59:52 följande:
    Grattis Tina...gick du med här innan han friade tro :) //Joakim
    Nej, jag gick med här efter! Lite nyfiken på livet kring o vara förlovade och gifta!
Svar på tråden Han friade!