• sweetface

Bröstförstorande piller, testat någon?

hej!!

man läser överallt om dessa bröstförstorande pilelr o krämer som innehåller örter. nån som provat? är tveksam till om de verkligen fungerar...om nån har erfarenhet så hör av er! man vill ju ogärna kasta pengarna i sjön...

kram på er

• Svar på tråden Bröstförstorande piller, testat någon?
  • Sister of the Night

Låter ju sjukt osannolikt att det skulle funka. Det föutsätter ju att man genom att äta ett piller skulle kunna punktbehandla just bysten så att fettet man tar in medfödan skulle hamna där. Låter klart lurt, tycker jag. att man intekan punktförbränna fett är ju välkänt och detsamma gäller rimligtvis att "punktbelasta".

Att träna bröstmuskeln påstås däremot kunna ge ett intryck av en något större byst.

• Skottdagen2008

Det är bara bullshit. Om det verkligen skulle funka tror du att så många hade opererat sig då?!

Håller med Sister of the Night, träna bröstmuskulaturen så att du "lyfter" brösten. Har man t.ex. en A eller B kupa gör det stor skillnad, men har man större blir det inte lika stor skillnad.

• aircondition

Det finns inga såna tabletter eller krämer som gör att brösten blir större. Att träna kan i o f s göra att brösten lyfter sig. Jag har gjort en bröstförstoring, innan hade jag 70 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, tränade mycket. Problemet var att när jag tränade försvann allt fett, vilket brösten till största del består av och därmed också brösten.

• tinulina

Hej!
    jag har testat bröstförstoringspiller. Brösten blev större, jag tror att de blev svullna på nåt sätt. Så fort jag slutade med piller försvann svullnaden och brösten blev som innan.

Alltså ingen resultat...

• MissDoe

Dom enda piller jag vet som förstorar brösten är p-piller.. min syster (som är en liten b-kupa) gick upp nästan en storlek när hon började med p-piller.. men hon hade ONT och det såg bara svullet och hemskt. Satsa på en bra bh istället.. eller siliconinlägg (i bh:n alltså..)

• *Lilla M*

Alltså... OM dessa piller skulle funka, så är de nog inte ett dugg bra för kroppen.

• gottfrid

Man kan ju undra vad som är i dem. Några slags hormoner som i P-Piller kanske???? Och säkert då mycket mera. Och hur bra är det då kan man ju undra.

Svar på tråden Bröstförstorande piller, testat någon?