• stjärna07

Tips för möhippa i Sthlm

Planerar möhippa för min bästa vän och behöver lite tips! Bra ställen för lite relax innan middagen tex! Nån som testat nåt ställe där de har "fotosession" eller spela in en låt........Eller gärna tips på bra "frågeaktiviteter" etc! Alla tips mottages tacksamt!!

• Svar på tråden Tips för möhippa i Sthlm
  • stjärna07

Ingen som har några tips??

• mrs madelyn

Jag puffar upp tråden lite, vill oxå veta mer..
    Vilken tid på året ska ni ha möhippan? Alltså, kan man vara ute?

• stjärna07

Tveksamt, 13oktober, det kan ju vara både fint och rusk! Så vi satsar på inomhusaktiviteter

• Liinda_e

kör inte central badet iaf...min syster hade bokat det till min möhippa för hon trodde att det skulle vara lugn och ro harmoni och spa känsla men det var mer som en nattclubb....
    brats som drack bärs och raggade på sminkade brudar med stylat hår....
    vi gjorde det bästa av det ...men jag såg hur besviken min syster blev...vet ju vad hon ville att det skulle vara...
    för egen del som inte visste ngt var det okej

• Ingrid 13 okt

Här kommer ett litet tips för relax.

Det ligger ett hotell vid centralen, det heter Viking nånting. Dom har en relaxavdelning och man kan hyra en egen relaxdel där för tex möhippa. Då får man vara själva i relaxen och man hyr per timma så man bestämmer själva hur länge man vill vara där.

Jag minns inte vad det kostade men jag tror inte att det var så farligt dyrt. Lycka till!

• Awen

Kolla in roslagsspa, ligger ganska centralt och är supermysigt!

Svar på tråden Tips för möhippa i Sthlm