• kela81

    4 Augusti fruar :-)

    vat inte om det har startats någonny tråd...eller om ni ens hänger kavr här på Bt, men jag testar att göra en liten återsamlingstråd här iallfall

    Hur är det med er? hur känns det nu, lite mer än en månad efter vår stora dag?

  • Svar på tråden 4 Augusti fruar :-)
  • kela81

    haha....ja...visst är det svårt att slita sig...man var ju liksom beroende av den här sidan och sen helt plötsligt så var det bara slut

  • maljor

    Jo fast nu känns det som att det är dags att lämna siten när man inte ens får annonsera ut sakerna från sitt bröllop =(=(

    Blir nog inte långvarig här om det fortsätter vara så....

  • kela81

    maljor-får man inte nä, va dåligt! Det här är ju bästa sidan att bli av med allt man har som man inte kommer att använda igen!

  • LN9

    Har alla det bra sen ni gifte er? Roligt att få dela lite minnen osv.. :):)

  • maljor

    kela

    Jo det tyckte jag oxå. När man har hängt här i 4 (?) år och hela tiden skött sig som användare och tyckt att sidan verkligen har varit super så känns det väldigt tråkigt. Särskilt när man ser andra annonser =/

  • maljor

    TJOHOOO!!! Pratade precis med våran fotograf och jag ska skriva om vårt bröllop för BRÖLLOPSMAGASINET!!! Det kommer publiceras i hela norden!!!!
    F-n va pinsamt egentligen *skrattar* lite sent att tänka på det nu när jag redan lovat

  • Fru Bernhardsson

    vi ska precis skicka ut tack korten:) är de något ni gjort redan eller?

  • kela81

    jag ska beställa korten idag....sitte rå laddar upp dem nu...så i nästa vecka förhoppningsvis så kommer de iväg....

  • kela81

    anonsen kom i "mitt i" tidningarna idag, i svenskan ska jag sätta in nästa vecka med.....har ni haft anons ute?

  • Fru Johansson

    Maljor:
    En som inte hänger med! vad är det man inte får annonsera?

  • maljor

    Fru Johanssom

    Ville hyra ut en sak som vi hade till vårat bröllop och eftersom det finns massor med uthyres annonser så tänkte jag att "fint, då kan vi hyra ut oxå" men icke. Min annons plockades bort men de andra finns kvar! =/

  • Fru Johansson

    maljor
    Okej då förstår jag!
    Konstigt att din annons plockades bort när det finns andra.

Svar på tråden 4 Augusti fruar :-)