• Silverax

Några septemberbrudar kvar?

Hallå!

Finns det några kvar??
    Har inte följt några andra trådar utan kommer in på upploppet.

Jag gifter mig om 10 dagar!!!! Alltså 22/9 i Stockholms stadhus.

Planeringsmässigt ligger jag ganska bra till. Skulle behöva ut och shoppa lite småsaker men det går inte med sjukt barn.

Bordsplaceringen är i stort sett klar. Festprogram skulle svärmor göra. Hur jag nog kunde gå med på det? De frågade iof sig inte utan sa bara att sånt behövde jag inte tänka på.Så nu fasar jag för ett fult och tråkigt program, troligen fyllt av härliga allsånger, blä!

Hur går det för er, om det nu finns kvar några brudar i september??!!

• Svar på tråden Några septemberbrudar kvar?
  • Höstbrud-07

Hej på er!
    10 dagar kvar här också. Vi har det mesta under kontroll, börjar blir klara med festprogram och sånt, ska förhoppningsvis göra det klart i helgen, packar för fullt till bröllopsresan osv. Vi är lediga torsdag och fredag nästa vecka men kommer inte ha tokmycket att fioxa med då utan kan förhoppningsvis slappna av lite.

• September mys

thalia82 tråkigt att det ska krisa sig för er *håller tummarna* för din farmor

• FruÖlandstok

thalia82

min festlokal, mat och våra ringar krisade två veckor innan bröllopet men det löste sig allting (förutom att ringen inte är graverad än, men det ska ske imon) så jag håller tummarna för att det löser sig för er också.. :)

lycka till alla septemberbrudar som är kvar önskar en redan gift septemberbrud.. :)

• thalia82

tack för stödet! :)

Det här med farmor är en lite lustig känsla. vi har liksom inte haft nån bra relation sen jag var typ... 6-7 år och hon var barnvakt när mamma jobbade. Hon är rätt knepig att ha att göra med, och hon har aldrig vart speciellt förtjust i mamma. mina kusiner har alltid varit mer "populära" än jag och mina syskon - tills hon fick veta att vi skulle gifta oss. Nu pratar hon med mig när vi ses och har pratat sig varm om bröllopet med mamma(!). Första hetrobröllopet (min farbror gifte sig med sin pojkvän i våras) på 25 år i släkten, ingen av mina kusiner har gift sig. Så det vore lite trist om hon inte kunde vara med.

Det har löst sig med sång och servering nu iaf. fick ett mail av min svåger nyss. Så det är skönt.

Satt och gjorde ryggar till festprogrammen och "band" till vigselprogrammen i går. Ska kolla lite mer på allsång och om vi ev. ska ha en till solosång i kyrkan idag.

• Mrs  B

thalia81
    Planeringen har fungerat bra. Jag har tagit lite då och då. Gjorde även mycket under semestern då sambon också var hemma och tog hand om sonen. Fick sitta lite ifred då.
    Nu denna veckan och förra veckan har det bara varit småsaker och sådant som inte kunde fixas innan.
    Har inte blivit så stressigt faktiskt.

Hoppas att allt löser sig för er också!

Men nu känner jag nervös!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuss78
    Är arbetslös denna veckan och förra så det passade verkligen bra att gifta sig nu. Börjar jobba igen nästa vecka, alltså bara bröllopsresa i två dagar. Ska åka nästa år istället.

• mazarinen

Önskar er alla lycka till på den fantastiska dag som väntar er .

LYCKA TILL!

• tezzan80

Hej här är en til som gifter sig den 22 september.. känner mig ganska lugn . har handlat det sista och har hämtat ringen... ska till hotellet i morgon som vi har hyrt för festen.. annars är allt i sin ordning...

• Eriks tjej

Hej tjejer! Nu är det inte långt kvar för oss om gifter oss den 22:e! Här är det mesta under kontroll, vädret kan man ju ändå inte göra nåt åt. M2b är supernervös, men själv känner jag mig märkligt lugn. Det kommer nog på lördag!

Lycka till allihopa!

• majsanna

Gifte mig i lördag och det är det bästa jag gjort i hela mitt liv.
    Jag blev nervös först när kyrkklockorna började slå och vi stod hand i hand utanför dörrarna. Sedan när Medelsson började spelas och dörrarna öppnades... Herregud, vad nervös jag var.

Lite bilder från vår dag finns här: majsanna.blogg.se samt här: home.gamman.se/annaochmicke/

Lycka till allihopa!

• September mys

9 dagar kvar för oss
    inget nervös alls sambon känner dock av lite *hihi*

• Soon to be mrs T

Vi gifter oss på lördag den 22/9 - tjohooooo!

• Silverax

Imorgon är det dags!!!!!!!!!!!!!
    Ska bara packa väskorna... En till frissan, en till festlokalen, en till hotellet, varsin till barnen som ej ska sova med oss.
    Ska va hos frissan kl 9 imorgon.

Det stog dessutom i tidningen att det skulle bli FINT väder. Johoo!

Är alla 22/9 brudar redo för sin stora dag??

• Systerbus

Gifter mig den 29/9 på landvetter flygplats kl 05:45 på morgonen. Vi gifter oss i smyg. Den lilla planering som behövdes för oss är avklarad. Ringarna är fixade och vi kommer gifta oss borgerligt i reskläder. Känns inte så meningsfullt att klä upp sig och dona då vi måste åka hemifrån kl 02. Huvudsaken att vi blir gifta

Lycka till ni som ska gifta er imorgon

• Höstbrud-07

herregud, imorgon är det dags, det är ju inte klokt! Nio månaders planering till ända. Ska bli helt underbart imorgon. Och vädret verkar bli rätt bra.

Hoppas vi alla får en underbar dag imorgon!

• September mys

Lycka till i morgon alla 22/9 brudar!

själv har man 8 dagar kvar!!!

Svar på tråden Några septemberbrudar kvar?