Bröllopslokal i Nyköping!!!!!!!!!! Hjälp!!
Vi ska gifta oss nästa år i augusti o vi har tänkt oss en borgerlig vigsel o fest i lokal i närheten o men har inga bra förslag så nån från trakten som läser det här o vet nåt bra...HJÄLP!!!
TACK!!
Vi ska gifta oss nästa år i augusti o vi har tänkt oss en borgerlig vigsel o fest i lokal i närheten o men har inga bra förslag så nån från trakten som läser det här o vet nåt bra...HJÄLP!!!
TACK!!
puff
Jag ska ha min fest på Restaurant Tennishallen på Fruängsgatan. Det är inte dyrt als. Koster 300 kr att hyra pr timme o då indgår personal!!!!
Efter 2o. oktober vet jag om det har varit bra, men det är jag övertygat om att det är!
puff
inte nån??
Det ar svart med lokaler i Nykoping - hade tankt att ha varat brollop dar ocksa (ar ursprungligen fran Nykoping), men nu blir det Italien i stallet. Drottningkallaren pa Nykopings Hus ar lite speciellt och Vreta ar jattefint. Problemet att bada stallena kommer med catering/restaurang. Vill man fixa sjalv sa ar det nog stallen som kanotklubben som galler.
Lycka till!
Ja tydligen är det väldigt svårt...
Finns inga bygdegårdar i närheten? Brukar vara billigt och all utrustning brukar finnas. Vi har hyrt bygdegård, 1000 kr för hela helgen och då finns komplett kuvert för 80 pers och plats för 80 sittande.
kolla http//:www.bygdegardarna.se
verkar va omöjligt o hitta bra lokal i nyköping..
Nej, det är inte omöjligt.
Westerlunds Krog på Blommenhofsvägen.
Pavillionen på Träffen.
Kanotklubben
NOK-stugan v Ekensberg
Du vill ha så att ni kan fixa m catering, va??
Nja det är inte tvunget men grejen är den att vi helst vill gifta oss borgligt o kunna göra det vid lokalen o då kännt tex NOK stugan lite simpel... Jag skulle typ vilja vara vid vattnet eller nåt sånt...
Men tack för att du försöker o ska leta vidare!
Svärdsklova!!!!!! Det liggar ju jättefint v vatnet. Jag har set et par som gifte sig där engång!!
Tack jag har mailat dom o dom verkar allmänt förvirrade o kunde inte ge oss några priser el menyer el nåt så verkar vara lite flummigt men har uppgifter därifrån!
Men, har ni helt missat Rosenhanska magasinet!!!? www.rosenhanska.se
Hej
Kom gärna och titta på vår fina lokal, BLÅ HALLEN.
Blå Hallen ligger på Kiladalens GK i Bergshammar.
Tita gärna in på hemsidan
www.kiladalensgk.se flik event
eller ring Eva
0155-58271