• Nilka

Bröllopslokal i Nyköping!!!!!!!!!! Hjälp!!

Vi ska gifta oss nästa år i augusti o vi har tänkt oss en borgerlig vigsel o fest i lokal i närheten o men har inga bra förslag så nån från trakten som läser det här o vet nåt bra...HJÄLP!!!

TACK!!

• Svar på tråden Bröllopslokal i Nyköping!!!!!!!!!! Hjälp!!
  • Hapii

Jag ska ha min fest på Restaurant Tennishallen på Fruängsgatan. Det är inte dyrt als. Koster 300 kr att hyra pr timme o då indgår personal!!!!

Efter 2o. oktober vet jag om det har varit bra, men det är jag övertygat om att det är!

• TEB08

Det ar svart med lokaler i Nykoping - hade tankt att ha varat brollop dar ocksa (ar ursprungligen fran Nykoping), men nu blir det Italien i stallet. Drottningkallaren pa Nykopings Hus ar lite speciellt och Vreta ar jattefint. Problemet att bada stallena kommer med catering/restaurang. Vill man fixa sjalv sa ar det nog stallen som kanotklubben som galler.

Lycka till!

• Nilka

Ja tydligen är det väldigt svårt...

• starchick

Finns inga bygdegårdar i närheten? Brukar vara billigt och all utrustning brukar finnas. Vi har hyrt bygdegård, 1000 kr för hela helgen och då finns komplett kuvert för 80 pers och plats för 80 sittande.

• Nilka

verkar va omöjligt o hitta bra lokal i nyköping..

• Hapii

Nej, det är inte omöjligt.

Westerlunds Krog på Blommenhofsvägen.

Pavillionen på Träffen.

Kanotklubben

NOK-stugan v Ekensberg

Du vill ha så att ni kan fixa m catering, va??

• Nilka

Nja det är inte tvunget men grejen är den att vi helst vill gifta oss borgligt o kunna göra det vid lokalen o då kännt tex NOK stugan lite simpel... Jag skulle typ vilja vara vid vattnet eller nåt sånt...

Men tack för att du försöker o ska leta vidare!

• Hapii

Svärdsklova!!!!!! Det liggar ju jättefint v vatnet. Jag har set et par som gifte sig där engång!!

• Nilka

Tack jag har mailat dom o dom verkar allmänt förvirrade o kunde inte ge oss några priser el menyer el nåt så verkar vara lite flummigt men har uppgifter därifrån!

• Eva Sundqvist

Hej

Kom gärna och titta på vår fina lokal, BLÅ HALLEN.
    Blå Hallen ligger på Kiladalens GK i Bergshammar.

Tita gärna in på hemsidan

www.kiladalensgk.se flik event

eller ring Eva

0155-58271

Svar på tråden Bröllopslokal i Nyköping!!!!!!!!!! Hjälp!!