• Danielaa

Nu kan jag inte hålla mig!!

Jag kan inte hålla mig längre!!

VI SKA GIFTA OSS!!

Har försökt ställa lite frågor bara allmänt här (henomskinligt kanske...) för vi har inte berättat för våra när å kära än!

Men, vill bara SKRIKA ut nu, VI SKA GIFTA OSS!!!!

• Svar på tråden Nu kan jag inte hålla mig!!
  • Danielaa

TAAACK! Jag e så lycklig att jag vet inte var jag ska ta vägen nu! Aaaaaaaahhhh! *hoppar å skuttar omkring*

• lillan31

Vet precis hur du menar Ibland måste jag nypa mig i armen för att förstå att det är verkligt.

Vaknar med ett leende på läpparna varje morgon

• Danielaa

lillan31: Precis så! Jag fattar inte att de verkligen e sant!

• lillan31

...ofattbart, otrolig....men alldeles,alldeles...underbart

• Kakan 07

Vad roligt, grattis! När smäller det?!

• linil

o vad spännande. Grattis!

har ni bokat vigsel- och festlokal, med andra ord är datumet bestämt?

• Danielaa

Vi har inte bokat ännu, har inte sagt ett datum. Våren 2009 har vi bestämt hittils! De blev bestämt i "förr-förrgår"!
    Kikar redan på klänningar å funderar över aaaallt!

• Joji

Grattis!!!! Förstår precis vad ni menar med att ni skuttar omkring, nyper er i armen, vaknar med ett leende etc.. Det känns ofattbart, ska man gifta sig? Och SÅÅÅÅ kul - ! Tänker också på det typ hela tiden!

• 20070929

Grattis! Vi gifter oss om tre veckor och jag längtar! Från början tänkte vi bara giftas för det praktiska, men nu när vi bestämt oss kan jag inte tänka på något annat och går omkring med ett fånigt leende på läpparna HELA tiden...

• Toratenshi

Vad härligt!! Ett stoort grattis! nu kommer ni ha en jätte rolig tid när allt ska ordnas fram till eran fantastiska dag! En stor "lycka till på vägen" kram!!

• Danielaa

TACK för alla gratulationer och lyckönskningar! De e som ni säger, man går runt me ett fånigt leende på läpparna hela tiden å de enda man kan tänka på e just de!

De e ju mer än 1½ år kvar, men de e ju så spännande!! E de för tidigt att börja planera redan nu...?

• Joji

Tycker aldrig det är för tidigt att börja planera... Om man har lång tid på sig att tänka, drömma och fundera, så kan man ju bli säker på hur man vill ha det!!

• Danielaa

Joji: Aah, de låter bra! Jag kommer ju säkert ändra mig 1000 gånger så de e bra att jag har tid att få göra de! Kan tänka mig 100 olika färgteman lixom...!

Svar på tråden Nu kan jag inte hålla mig!!