present till karlen
Jag skulle vilja ha tips om present till karlen min!Det är inget speciellt som händer, men känner för att uppvakta honom sådär en vardag med lite mys!
Tack på förhand!
Jag skulle vilja ha tips om present till karlen min!Det är inget speciellt som händer, men känner för att uppvakta honom sådär en vardag med lite mys!
Tack på förhand!
Ska det vara ett fysiskt föremål?
Eller kan det vara nåt i stil med levande ljus och mysig middag hemma, bubbelbad och champagne och massa ljus förståss...?
Ja, jag är också mer inne på upplevelser att dela. Vad tror du om det?
Något man borde göra oftare är att skriva små kärleksbrev/lappar och smyga ner i varandras fickor. Det kostar ju varken tid eller pengar men gör den andre väldigt glad.
Om du vill ge en present så kanske en CD med musik du tror han skulle uppskatta. En bok. En konsertbiljett. En fin skjorta. En klocka (kanske lite dyrt som vardagspresent). Något som passar till något intresse han har. En JagÄlskarDig-bok. En DVD. En vacker blombukett. En kokbok (om han gillar att laga mat).
Lycka till!
Kärlekscheckat fick min man i vardagspresent. Det var allt från bio, middag, massage, "egna önskningar" , Han blev jätteglad och anväder dom titt som tätt...
TACK=)för alla tips!Vi älskar bada i badkar, men problemet är att vi inte har ngt i lghtn=(!Hmmm, jagälskardig bok?vad är det för ngt?Det lät intressant!
Har också funderat på att beställa tid till en fotograf som tar romantiska/intima bilder på oss...men ändå så pass så att man kan ha dem upphängda i sovrummet!Men det får nog bli till födelsedagspresent!
Tusentack som sagt(en ggn till)=)