• Lycka o Kärlek

Secret box i Gävle eller Stockholm?

Någon fotograf att rekommendera? Vad kostar det?

• Svar på tråden Secret box i Gävle eller Stockholm?
  • Pollypolly

Hej
    Jag tog bilder av denna tjej är super nöjd, det finns fler förslag på fotosidan men sök ej på secret box det är skyddat av en annan fotograf så morgongåva eller hemliga albumet, bara för dig m.m funkar bättre

www.fotosidan.se/member/view.htm

• Pollypolly

p.s

Hon är inte fotograf på heltid utan amatör, jag fick mitt gratis för hon övade fortfarande.

• Lycka o Kärlek
    Pollypolly skrev 2007-09-03 14:36:41 följande:
    HejJag tog bilder av denna tjej är super nöjd, det finns fler förslag på fotosidan men sök ej på secret box det är skyddat av en annan fotograf så morgongåva eller hemliga albumet, bara för dig m.m funkar bättrewww.fotosidan.se/member/view.htm
    Är den fotografen i Gävle? det vore ju toppen!
  • Lycka o Kärlek

Hur kommer jag i kontakt med henne?

• Lycka o Kärlek

Såg för övrigt att hon finns i Sthlm!!

• Lycka o Kärlek

Såg för övrigt att hon finns i Sthlm!!

• Visa08

Jag undrar också hur man får tag på henne??
    Pollypolly: Har du någon mail eller telnr?

• Pollypolly

Hej

jag vet inte riktigt hur jag ska tyda reglerna på BT men jag såg att det fanns en "Kontakta ruta" om man gick in på www.fotosidan.se/member/view.htm brevid bilden så maila henne via fotosidan så slipper man lägga ut nr och så på BT , jag tro dock att man måste ge sin mail eller nr då man mailar via fotosidan så att fotografen sen kan maila tillbaka för jag hittade ingen ruta för bara mail adr på den sidan.

www.fotosidan.se/member/view.htm

Funkade det för er ? får ni tag på henne ?

• Pollypolly

Hej

Jag är nog mindre begåvad, såg just att mailen finns ju i presentationen det var därför jag inte hittade någon mail ruta eller vad man nu kallar det för :)

• Lycka o Kärlek

Jag känner mig urbota dum Som du pollypolly skrev så fanns ju mailadressen i PRESENTATIONEN! Nu har jag mailat henne och frågat!

• Visa08

Hahaha...hur blind får man vara :)
    Jag missade också den...

Tack!

• Visa08

Hahaha...hur blind får man vara :)
    Jag missade också den...

Tack!

• Tingeling_99_

Skriv gärna om ni får något pris. *nyfiken*

Svar på tråden Secret box i Gävle eller Stockholm?