• Afrodite76

Gästlistan

Hjälp!
    Min gästlista är TOM. Jag har ju varit så himla smart (NOT) och sparat all info här inne för att slippa ha en massa papper här och där. Nu är gästlistan tom Jag behöver den ganska akut. Ska till restaurangen imorgon och diskutera antal gäster, börja pula med bordsplaveringen, ringa upp de som ej ännu svarat etc. Jag är verkligen i akut behov av den, HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLPPP!

• Svar på tråden Gästlistan
  • jennysnartfru

Har samma problem. Har lagt in gästerna på nytt igen.

• Virvel

Om du går till startsidan och klickar på Uppgradera ditt gamla konto där skriver du in dina gamla inloggningsuppgifter vid Konto för brudpar . Fick också panik först men efter jag hade gjort det så kom alla uppgifter tillbaka.

• Afrodite76

Har gjort det men gästlistan följde inte med

• Afrodite76

Snälla snälla snälla hjälp

• Afrodite76

Ärligt talat så börjar jag bli smått irriterad om inte förbannad!!!

Försöker att uppgradera konto för brudpar men den säger bara att jag skriver fel lösenord, har skickat efter nytt men fortfarande samma svar. VAD ÄR PROBLEMET!?!?!?!?!?!!?

• Virvel

Har du använt exakt samma lösenord som du hade när du loggade in på gamla BT? Inte inloggningen till själva forumet med mailadress utan det till verktyget.

• Afrodite76

Jaa, precis samma det går ändå inte.
    Den säger fel även fast jag försöker att logga in med lösenordet som BT-skickar till min mail.

• Afrodite76

Steg 2 gick hur bra som helst men setg 1 funkar inte alls.

• drömbrud

Mina kom med.. Jag fixade båda stegen! Komstigt.. Skriv till Patrik direkt i hans GB...

• Afrodite76
    drömbrud skrev 2007-09-02 16:07:37 följande:
    Mina kom med.. Jag fixade båda stegen! Komstigt.. Skriv till Patrik direkt i hans GB...
    Har skrivit i hans gästbok, skickat meddelande här inne och mailat till honom också, inget svar.
  • Afrodite76

Nu är det fixat! Kan andas ut.

Svar på tråden Gästlistan