tips morgongåva till honom
Hej!
Tips på morgongåva till honom. Förutom en secret box.
Hej!
Tips på morgongåva till honom. Förutom en secret box.
Jag köpte bla den här till min man, den blev mycket uppskattad av min man.
www.bluebox.se/showinfo.asp&page=2&countrs=12&size=12&method=varu&varu=presentbocker
eftersom min man (och jag*s*) älskar champagne fick han en rad på en champagnegård. Man kan hyra dem för ett år eller mer genom "mina vingårdar". Han uppskattade gåvan mycket
Klocka
Manschettknappar
Någon hobbypryl han behöver/använder (allt från slalomskidor, kompass, klätterutrustning, etc)
Fin whisky eller annan liknande dryck han gillar.
Vinflaskor (fina) att lagra till framtida bröllopsdagar, typ 5-10 år.
Whisky-, vin- eller konjaksprovning Konsert- eller evenemangsbiljetter (eller upplevelse typ ballongflygning)
Weekendresa/kort kryssning tillsammans
Tidskriftsprenumeration
Morgonrock
Herrbetjänt
Läsfåtölj
Smycke
nu har jag oxå beställt kärleksboken från bluebox=)
Jag har gjort en bok om oss på fotolabo, så himla bra!!! Man kunde sätta in massa bilder och skriva text under vissa, kom med posten idag och jag är så himla nöjd!! Längtar tills jag kan ge den till honom Dessutom ska han få ett armband.
Mrs D
Vad är det för kärleksbok du har köpt och var har du köpt den och vad kostar den?
Fyrstav i Silver, med mitt namn, hans namn "Kärlek" och så vårt datum!
Blev hellyckat! Bild finns på www.alskadebarn.se
Han fick en brevlåda med vårat gemensamma efternamn på (han hade pratat om att köpa en ny)
och egen designat motiv.
Beställde från www.flexbox.se/
Mycket uppskattat
höstlöven - www.bluebox.se/showinfo.asp
får den imorron, ska bli så roligt o fylla i den!! tänkte se om man inte kunde limma in några foton oxå..
hej !
jag köpte den boken på www.knoddenoknyttet.se och då komm den nästa dag vilket snabb leverans!!!!! super nöjd och biligt.