• Rödtott

Önskelista på DUKA

Hej alla bröllopsplanerare!

För alla er som funderar på, eller har, registrerat en önskelista hos DUKA, vill jag rekommendera er att gå in till en butik och kolla att den verkligen stämmer.
    Jag och min man registrerade en lista på DUKA, och blev förvånade när flera gäster kommenterade att det var så få saker på listan. Tänkte inte så mycket på det förrän min syster kommenterade på att vi inte önskat oss några glas. Saken är den att vi hade lagt in en hel glasserie, rödvins-, vitvins-, vatten-, ölglas etc. Efter bröllopet fick jag tag i en lista som en gäst fått i butiken, och det visar sig att DUKA har inte registrerat HALVA vår lista. Det känns jättetrist, mest för att det var flera gäster som kommenterade på att det var så lite på listan och inte hittade något at handla...
    Så ett tips är att gå in och kolla så att er lista verkligen stämmer.

Kram till er alla
    Från en nygift tjej med BT abstinens... har inte vågat hänga här så mycket sen jag gift mig...

• Svar på tråden Önskelista på DUKA
  • Fru Cinderella

Oj då, vad dåligt av dem! Grattis till giftermålet föressten!

Varför har du inte vågat vara här? *tittar oförstående runt mig Jag gifte mig för fyra månader sedan och är nog här precis lika mycket nu som innan

• Rödtott

Vågar och vågar....

Jag är supernöjd med mitt bröllop, så nöjd att jag vill göra det om och om igen! Ibland känns det (nästan) lite tungt att det är över, man får abstinens från planering och dagdrömmar. BT spär på det...

• Fru Cinderella

Rödtott
    Vet vad du menar.. men jag tycker det är kul att ge andra råd och tips nu när man har gjort det. På så sätt så håller man ju även sina minnen levande.

Har du några mysiga bilder från ert bröllop man kan få kika på? *nyfiken*

• Rödtott

Är inte riktigt färdiga med galleriet än, och bilderna från fotografen har inte kommit än. Men om du vill se lite amatörbilder finns de på gallery.gberg.se och under Johans bröllopsbilder.

• Fru Cinderella

Rödtott

Åhh vad roligt

Vad vacker du var (är) *torkar en tår*

Svar på tråden Önskelista på DUKA