Vad har ni fått i morgongåva?
Och gav ni honom något, isf vad? Bara lite nyfiken...
Jag fick ett guldhalsband samt ett guldarmband med ett grovt hjärta som hänger. Jättefint! Av mig fick han secret box album.
Och gav ni honom något, isf vad? Bara lite nyfiken...
Jag fick ett guldhalsband samt ett guldarmband med ett grovt hjärta som hänger. Jättefint! Av mig fick han secret box album.
Jag fick en ring i vit och rödguld med diamanter att ha på höger ringfinger.
Han fick en brevlåda med vårat gemensamma efternamn på (han hade pratat om att köpa en ny)
och egen designat motiv.
Båda nöjda
han fick en jag älskar dig bok
jag fick en diamantring och diamantörhängen
jag skall gå till en speciell fotograf som min syster och svägerska varit hos och göra en fotningar av mej i underkläder som sen sätts ihop till ett album och några foton i ramar blir jättebra kännde inte igen min syster på bilderna tycker detta är en fin gåva
Han fick en ny Gant morgonrock
Jag fick en Mulberry handväska (Bayswater)
Båda mycket nöjda!
//B
Roliga presenter... Kul idé med brevlådan =)
Han fick en Armaniklocka av mig och jag fick en grymt fin Tissot klocka, precis vad båda behövde och vi hade inte pratat ihop oss :)
Jag fick ett jättefint guldhänge till halsband (rätt dyrt så jag fick köpa ny kedja själv) Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa och ville inte köpa något bara för köpandets skull, så det blev hans favoritwhisky istället. Den blev mycket uppskattad.
www.kalevalakoru.fi/instancedata/kalevalakoru/productimages/original/67.jpg
Den fick jag i brons.Älskar den.
Han fick ett presentkort till en tatuering.
Jag fick en enstensring i rött guld som det ska graveras i och han fick en id-bricka i guld och en singelmalts whiskey han önskat sig =)