• Nettanspettan

Morgongåva

Börjar dra ihop sig ordentligt till brölloppet nu (gifter mig 1/9). Skulle vilja ha lite tips på vad man kan ge sin man i morgongåva. Tycker att det är en trevlig tradition och jag vill ge honom något kul eller romantiskt.
    Tips mottages tacksamt =)

• Svar på tråden Morgongåva
  • bride2be!!!

En klocka om han inte gillar halsband eller smycken.

Om har har nåt favoritlag, nåt fint med dereas logga?

• bride2be!!!

Deras logga ska det va. Gifter mig oxå 1/9 så jag är lite stressad

• Lilla Li

Jag gav min man en secret box och 4 små champagneflaskor (375 ml). Runt varje flaskhals hängde jag en lapp där det stod 1 vecka, 1 månad, 1 halvår och 1 år som gifta. Så den första flaskan ska vi dela på redan på lördag då vi firar en vecka som gifta.

• Nettanspettan

Klocka var en idé men han har så många fina klockor redan.
    Secretbox hade jag planerat sedan länge att jag skulle ge honom men för ett tag sedan läste han ett reportage i morgontidningen där det stod om sådana. Han sa då till mig att han inte skulle uppskatta det så mycket om jag gav honom det =/ Anledningen var att han inte kunde visa de fina bilderna för någon och att de isåfall låg mest i en låda..

Lilla Li: Blev din man glad för secretboxen?

• Lilla Li

Nettanspettan: Ja han blev jätteglad. Jag fick något liknande av honom faktiskt. Vi ska förstora ett par av bilderna och rama in och hänga i sovrummet.

• Nettanspettan

Jag är lite sugen på att ge honom en secret box i allafall. Tror han skulle uppskatta det om han såg den.

Lilla Li: Var tog du bilderna?

Bride2be!!!: Var ska ni gifta er och var ska ni ha festen?

• Nettanspettan

Är det egoistiskt att ge mannen en matlagningskurs? ;)

• Lilla Li

Nettanspettan: Tog dem hos Fotografiqa i jönköping.

Matlagningskurs var en bra idé!

• Sibbis

jag tror att min blivande ska få en upplevelse från liveit, hans största dröm är att köra ferrari, o de har det, så... :P

• Nettanspettan

Min m2be älskar att gå på konserter men jag har kollat massor och där är inget av hans favoritband som ska spela inom rimlig framtid.. Typiskt!

• bride2be!!!

Nettanspettan
    Gifter oss i Trollhättan Du då? Du har spanat in 1:e September tråden? Börjar bli lite stressade nu, 2 veckor kvar!!! Lycka till med allt

• Nettanspettan

Bride2be!!!
    Vi gifter oss i Östra Ljungby kyrka. Ska kolla in den tråden. Har inte varit stressad eller nervös innan men idag kom det. Fy vad mycket detaljer det är nu på slutet. Lycka till med ert bröllop också!

• gosia

jG KÖPTE KUL BOK -DEN FUNKAR!!!!Bokens design är ungdomlig, stilren och tydlig, med ett personligt typsnitt och i ett behändigt format. Texten är speciellt framtagen för att passa alla sorters par, och ringbindningen gör det möjligt för författaren att själv välja vilka sidor som ska fyllas i och vilka som inte känns aktuella. Den rena designen inbjuder dessutom till personlig utsmyckning, så att varje kärleksförklaring blir unik.

köpt på www.knoddenoknyttet.se

• Puman-prinsen

Tack för tipset! Beställde en nyss

Blir inte hans morgongåva då vi gifte oss den 1 augusti och då fick han secret box..

Den här boken ska jag spara och ge han till jul eller när vi firar ett år

Svar på tråden Morgongåva