Vad menar han???
Hjälp! Ska i övermorgon fira ett år med min älskling...vi är jättekära, träffades och blev jätteförälskade och bor ihop sedan ett halvår och planerar barn ihop, han är en mjuk, romantisk man som både kan ge och ta i vårt förhållande, vi vårdar varandra och är väldigt lika i vårt sätt att se på livet och kärleken och hur allt ska vara och jag har aldrig trott att ett förhållande kunde fungera så som detta!! Han är mannen i mitt liv och jag tror jag är hans kvinna det enda som "rimmar lite annorlunda" med allt som är han är att han inte vill förlova eller gifta sig...han gråter på andras bröllop, han älskar romantiska snyftfilmer och sitter som jag med tårar i ögonen och håller mig i handen, han pratar om hur vackert det är att hans kompisar ska gifta sig etc... men när det kommer till honom själv och mig tycker han inte det är "nödvändigt"...och jag som lever i vår rosa bubbla blev ledsen av det just för att det är för mig ett uttryck som i alla filmer för att visa hela världen vår kärlek, och när man älskar någon vill man i min värld visa hela världen hur stolt man är över sin älskling och vår kärlek, det har han själv sagt om andra så varför inte om oss...han vill gärna ha barn, och vi har börjat försöka...vad tror ni...Jag vill fråga honom om förlovning på vår ettårsdag men tänk om han säger nej...
Tack för att ni läste!
/En obotligt förälskad romantiker!