• celesta

    erfarenheter av Dr Leif Perbeck?

    hej!

    någon som gjort bröstförstoring hos Dr Leif Perbeck? har han några anmälningar?

    tyckte ni han var bra? mitt val står nämligen mellan honom och Charles Randquist, hade inte priset hos Charles varit så högt hade han varit mitt självklara val. men nu letar jag efter ett billigare alternativ, men hos någon lika kompetent och seriös. snälla, om nån har erfarenhet av eriksbergskliniken eller vk så hör av er!

  • Svar på tråden erfarenheter av Dr Leif Perbeck?
  • Lillah

    Hej!
    Ska op mig hos Leif i september. Verkar väldigt duktig, jobbar även med cancerpatienter,. Han har 2 anmälningar men vad jag vet så har det inte med någon tuttoperation att göra plus att han jobbat i över 20 år med tuttop:) Jag känner förtroende för honom.

  • celesta

    åh va kul :) snälla skriv när du har varit där, så jag vet hur det gick! hur mkt ska du lägga in? vad har du för storlek nu?

  • Polstjärnan

    Hej Celesta!

    Varför startar du nya trådar för varje fråga som rör bröstförstoring? (ser att du startat 6 trådar hittills)Det finns ju en lååång tråd "Bröstförstoring 10" där du hittar massor med information avseende kirurger, kliniker, implantat m.m m.m, och där kan du ställa alla frågor du vill och få svar från många tjejer som redan har opererat, eller funderar på en operation...

    Det blir också lättare för andra tjejer att få information kring detta ämne om de ligger samlade i en tråd istället för utbrett i en massa.

Svar på tråden erfarenheter av Dr Leif Perbeck?