• SacredHeart

Förlovad med min älskling!!!!!!! Yippiiiii

Vi åkte på semester till Skottland och där bestämde vi oss för att vi skulle förlova oss! På min speciella plats också!!!!
    Så vi sprang runt en hel dag i vackra Edinburgh och letade efter "våra" ringar, och vi hittade de på "The tappit Hen", ringen heter Eileann Donan, hur vacker som helst! Inskriptionen på ringarna lyder: My love on you (fast på ringen står detta på gaelic, så klart...)
    Och dagen efter, den 2 augusti förlovade vi oss.
    Det hela var så romantiskt och underbart, han gick ner på knä och frågade den klassiska frågan: "Vill du gifta dig med mig"!!!! Hihihihihi

Jag är i 14:e himlen, minst!!!!!!

• Svar på tråden Förlovad med min älskling!!!!!!! Yippiiiii
  • La Paloma

Gud så romantiskt
    Grattis!!!

• 2Shy

Grattis!!!! Samma dag som min m2b friade
    Har du någon bild på ringarna *nyfiken*

• Emma1982

Vad mysigt och romantiskt....

Stort grattis till er!!!!

• -Jonna-

Åh, vad romantiskt!!!

Ringarna låter väldigt fina, och personliga!!!

• SacredHeart

Grattis till dig med 2shy!!!!!!!!!! Och tack alla er för de fina "grattisarna" hihihi

Ringen kan ni se här olagorieshop.com/olag_ring00409.html
    Vi köpte våra ringar i silver, eftersom guldet är såååå dyrt i Storbritannien men vi ska låta en guldsmed här hemma göra exakta kopior i guld senare

• 2Shy

Åh den är jättefin! Vad kul att kunna ha så speciell koppling till ringen med skottland och allt

• Joleen

Grattis! Det låter helt underbart!

Kommer du från Skottland? Och kan gaeliska?

• SacredHeart

Nä jag kommer inte från Skottland, men jag älskar "landet" (ibland tror jag att jag bodde där i mitt förra liv hehehe) Min gudmor bor där och hennes numera bortgågne man kunde gaelic....

Svar på tråden Förlovad med min älskling!!!!!!! Yippiiiii