• Tiiiiiina

    P stav

    Hej, jag hade en liten fråga och om någonm kan hjälpa mig är det toppen.

    Jag ska ta ut min p-stav nästa år och då har jag harft i den i tre år. Innan p-staven så hade jag sådana otroliga menssmärtor att jag hade så ont och till slut så kräktes jag eftersom min kropp inte klarade av smärtan. När jag satte i p-staven så hjälpte detta mig mycket har kappt ont längre men nu är jag rädd att det ska göra lika ont igen, kan man få något utskrivet på recept som kanske tar bort det onda lite grann

    Någon som vet något?

  • Svar på tråden P stav
  • pickolina

    Brudgum 2008 - Nej, jag är bara på tantsnusktrådar som inte intresserar mig, det har du ju redan konstaterat.

  • Brudgum 2008

    >>>Pickolina

    Vad bitter du låter? Det är såklart folk funderar när du är ÖVERALLT och lattjar besserwisser... (lite iallafall...)

  • pickolina

    Brudgum 2008 - Jag satt och skrattade när jag skrev inlägget så bitterheten kom definitivt från dig och inte mig..

  • Brudgum 2008

    >>>Pickolina

    Härligt Hur hinner du vara överallt OCH kommentera allt?

  • Uncovered

    Brudgum 2008

    Som du gör, menar du? Pickolina tillför iaf någonting på forumet genom att hjälpa andra. Det gör inte du.

  • Brudgum 2008

    2007-08-06 23:21 Uncovered

    Hjälper?
    P-stavarna har vi ju redan snackat om i tråden bredvid och TS fick många vettiga svar från oss alla där...

  • pickolina

    Brudgum 2008 - TS frågar om MENSSMÄRTOR i denna tråd..

  • pickolina

    Tiiiiiina - Hoppas du slipper få tillbaka dom hemska menssmärtorna. Får du det och vanliga ibuprofen inte hjälper så tycker jag absolut att du ska kontakta läkare för att få receptbelagda tabletter.

    Jag vet att det sista man känner för när man har sådana smärtor är att motionera, men det är väldigt effektivt. Motion ger endorfiner, som är människans "måbra-hormon". Det hjälper mot både smärta, ångest, depressioner och en hel mängd med andra saker. Motion är en "mirakelmedicin".. ;)

    Ett tips, om smärtan är för jobbig, är att först ta en tablett som tar udden av smärtan och sedan motionera.. :)

    Hoppas det löser sig.

  • Brudgum 2008

    2007-08-06 23:21 Uncovered

    Förresten jag kom att tänka på en sak, du som precis fyllt 18, det är härligt att du också är med i disskussionerna här på BT, vi behöver den vinklingen också

Svar på tråden P stav