förlovningsbekymmer
Hej!
jag har tänkt att överaska min karl med en förlovning, han e helt ok med förlovning men jag tänkte överaska honom..
ngra tips på sätt, och ngt bra datum? vi har inte ngra speciella datum i huvet just nu
Hej!
jag har tänkt att överaska min karl med en förlovning, han e helt ok med förlovning men jag tänkte överaska honom..
ngra tips på sätt, och ngt bra datum? vi har inte ngra speciella datum i huvet just nu
Jag rekomenderar ett halt vanligt datum, inte i samband med någon annan högtid eller så. Om ni förlovar er ex nyårsafton eller midsommar afton blir det svårare sedan att kunna fira just eran dag när det händer annat trevligt ni vill vara med på.
tågjäntan
har du ngt tips kring förlovningen? vill som sagt överraska
ingen som har ngra tips?
Om det inte ligger allt för långt fram i tiden så kan du ju kanske överraska honom på jubileumsdagen som ni blev ihop..
Brukar vara uppskattat för då får killarna ett datum mindre å hålla reda på..
Hitta sedan på nåt romantiskt å oväntat för även killar gillar det, tro mig. Om han gillar äventyr så varför inte t ex fallskärmshopp eller luftballong? Själv förlovade vi oss i en luftballong å det var jätteromantiskt.. Rekomenderas!
Lycka till!