• Emeliii

Ettårspresent

Hej! Jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i 1 år och jag funderar på present till honom. Jag har gett parfym och smycken , graverat och så förut och det vore kul att ge honom något annorlunda. Idag hittade jag "kärleksförklaringen", den där boken där man kan samla minnen och känslor, ni kanske vet? En fundering bara, är det för tidigt? För lite erfarenhet och minnen, vad tror ni? Är det mer som en bröllopsgåva eller kan man ge den som ettårspresent? :) Har även hittat en hjärtram där man kan sätta koort och sen gravera något i ett litet Hjärta bredvid. Men känns trist att bara ge det och ge båda känns lite konstigt, lite för "gulligt" och o-killigt =p För övrigt ska vi nog äta middag ute. Kram!

• Svar på tråden Ettårspresent
  • La Paloma

Varför inte ge honom en stjärna på himlen ;.) har sett nånstans att man kan det. Jag tänkte ge min kärlek det när vi firar att vi varit gifta ett år. Lycka till med vad det än blir och ha en trevlig kväll tillsammans!

• Lilla Li

Jag vet inte hur din pojkvän är, men varken jag eller min sambo skulle vilja ha något i stil med hjärtan och saker man inte kan använda. Vi skulle uppskatta tanken såklart, men helst vill vi ha något ordentligt. Kanske en upplevelse? (www.boxexperience.se eller www.liveit.se)

En gång fick jag ett USB-minne av min sambo. Det var något jag verkligen behövde just då. Han bad mig kolla på det och han hade sparat en film på det, som han spelat in med webkameran. Det var allra första gången han sa att han älskade mig, och jag har det inspelat på film och inlagt på ett USB-minne som jag alltid kan ha med mig och kolla på när jag vill. Bästa presenten jag någonsin fått!

• Emeliii

En stjärna på himlen har vi pratat så mycket om, förra året tänkte båda ge varandra det för stjärnor har varit en stor del i vårat förhållande. Så att ge det nu...går liksom inte. Vi har redan pratat bort det.. Men annars är det fint. Ja, min pojkvän skulle också bli glad av nåt ordentligt men en upplevelse har jag gett 2 gånger tidigare så det känns också lite passe, vill ge nåt han kan ha kvar. Hur är han? Ja..svårt att veta egentligen men vårat förhållande är väldigt putti-nuttigt...=p hjälp vad svårt det blev!

• La Paloma

En fin armbandsklocka då....?

• Emeliii

Han har en fin klocka... Åh nu känns det jättesvårt. Boken är ingen bra ide eller? =/ Kram

• La Paloma

Ge honom en "resa" han aldrig glömmer då )

• rosesarered

Hej,

försökte förgäves komma på vad jag gav i present på vår ettårsdag och faktiskt så tror jag att jag inget gav!
    Vi åt middag ute och myste, tycker inte att det behöver vara så avancerat faktiskt. Ett fint kort kanske räcker!
    Annars tyckte jag att Lilla li:s förslag var bra:)

• Nu fru G

Lilla li: USB-presenten var nog den gulligaste idé jag hört! sicken söt pojkvän du har!

Alltid bra presenter när det ligger mycket hjärta bakom utan att bli för cheesy.

Att ge små "presentkort" med små löften på som man lovar att genomföra när helst han vill tycker jag är ganska roligt att ge bort. Och förhoppningsvis att få också

Svar på tråden Ettårspresent