• Tjajja

Snart smäller det =)

Som jag längtat! Äntligen har han fått "tummen ur" och vi har varit och beställt ringar! Vad konstigt det kändes att skriva... =)

Den stora dagen kommer äga rum om typ tre veckor. Vi har inte ännu bestämt vilken dag, men det kommer ske under vår utlandssemester. Lika bra att göra det i början på veckan, annars kommer jag vara helt hispig av att veta att ringarna ligger på hotellet... =)

Frågan är bara vad man ska göra? Kanske på en mysig restaurang. Eller vid en solnedgång på nån klippa... *drömmer*

• Svar på tråden Snart smäller det =)
  • Lilla Li

Förlovning alltså? Eller menar du att ni ska gifta er om tre veckor?

Grattis!

• Tjajja

Kanske var lite otydlig där... =) Det är förlovningen det gäller, men det är stort steg för oss ändå

• Lilla Li

Självklart. Grattis som sagt!

• Only Your´s

Stort Grattis!

Vi har precis beställt våra ringar och kommer att förlova oss i slutet av augusti!
    Håller med dig att det känns overkligt att skriva så... Men jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det!

Ibland vet man bara när det är helt rätt!

Lycka till!

• Tjajja

Vi hämtade ringarna i går. Provade den, men jag ville inte ta av den igen =) Fast jag får vänta 3 veckor till...

• Tjajja

Glömde ju säga grattis till dig med =)

• Joleen

Grattis!

Det är inte svårt att hitta på något mysigt när man är utomlands och har semester. Vi växlade ringar på Heaven 23, det är speciellt för oss!

• sanden

Grattis!!!

Ska själv förlova mig på fredag!!!!
    Längtar enormt!!!!
    Min äölskling har köt den finaste ringen man kan uppbringa till mig, inte en vanlig förlovningsring....

Skulle bara vilja sätta in en rolig & annorlunda annons i tidningen...
    Någon som har ett tips.

Svar på tråden Snart smäller det =)