• lotta49

Iiiiiiii!!! min hippa i dag!

Nu sitter jag här med en packad väska och väntar på att bli hämtad. I dag är min hippa och det enda jag vet är att vi ska åka båt men sen har jag ingen ANING om vad som kommer att hända.

Jag börjar bli såå himla nervös nu

Återkommer med fullständig rapport när det är klart!!

• Svar på tråden Iiiiiiii!!! min hippa i dag!
  • Top secret bride

Häftigt! Hoppas du får en härlig dag med dina tjejer!

• lotta49

Så var det klart!!

Min dag i korthet:

Min mamma kom och hämtade mig och vi mötte upp de andra tjejerna på busstationen, totalt blev vi nio st.

Sen klev vi på bussen som skulle ta oss till Cinderella och jag fick på mig en urtjusig (not!) utstyrsel och en krona

I bussen blev det vin och ost samt öl så resan blev väldigt fnittrig.

Sen mötte vi upp en kompis vid terminalen som också skulle med på resan så vi gick och checkade in.

Kan säga att jag vande mig vid allas blickar efter ett tag

Väl på båten gjorde vi oss iordning, fick en välkomstdrink och sen åt vi supergod mat på Food Garden. Mums!

Kvällen fortlöp med karaoke, en massa dans och faderullan långt in på småtimmarna.

Många glada skratt blev det!

Sen hade vi alla låång sovmorgon och åt sen i en av restaurangerna, också det väldigt gott.

Sist men inte minst gick vi till Fun Club och spanade in alla människor som inte ens hade gått och lagt sig än, haha att de bara orkar!!

Kort och gott var det en superrolig resa och jag hade verkligen inte tråkigt en enda stund.

Det jag tyckte var roligt var att vi var i så många blandade åldrar, till och med mamma var med och dansade disco längre än oss övriga!

Jag hade superkul och skulle verkligen göra om det igen!

• emzer22

Jag hade också min möhippa i lördags, som avslutades med att vi åkte med cinderella! Hade också super roligt, nästan svårt att förstå att det verkligen hänt! Vi sågs säkert någonstans i vimlet!

• lotta49

emzer22: får man fråga vart ifrån du åkte?

Stortstan eller någon buss?

• emzer22

Klart du får fråga, åkte från storstan.

Kul att du också fick en super hippa! Försöker komma på om jag såg dig och dina vänner... såg en till möhippa men hörde att det fanns fler. Hade du en lång slöja på dig?

• lotta49

Nej, ingen slöja. Men däremot en brun urful klänning och en rosa prinsess-krona.

Du då?

• emzer22

Nej då tror jag inte att jag såg dig.. Men drack ett par drinkar så minnet är inte helt på min sida

Vi hade på oss fotbollskläder allihop, jag hade slöja och ängelvingar också. De flesta trodde att vi va ett lag på riktigt! Det va inte helt fel att få ha på sig shorts och t-shirt hela dagen!

• lotta49

Haha, då såg jag dig! jag var så himla imponerad utav dina vingar, tyckte de var jättefina!

Stod det inte typ: "Brides team" på dina kompisars tröjor också?

Det var en kul resa i alla fall och så himla mycket folk.

Hoppas i alla fall att din resa blev lika rolig som min.

Får man fråga när du gifter dig??

Svar på tråden Iiiiiiii!!! min hippa i dag!