• Jeenny
    Äldre 27 Jul 20:26
    9809 visningar
    66 svar
    66
    9809

    Jobbar =(

    Fler som har M2b som jobbar en fredakväll? Sitter här ENSAM å har tråkigt =((

  • Svar på tråden Jobbar =(
  • plåste­r
    Äldre 27 Jul 22:56
    #0

    Japp!

  • Jeenny
    Äldre 27 Jul 23:00
    #0

    Nu ska ja i alla fall försöka sova i min ensamhet =( Gonatt på er å hoppas ni kan sova :P

  • Marcus Brud
    Äldre 27 Jul 23:02
    #0

    Ahh, han kommer hem imorgon bitti. Så typiskt med kriminalvårdare, något händer och då måste han in! :(

  • scotti­shwife
    Äldre 28 Jul 09:55
    #0

    jeenny
    sorry för det sena svaret men jag var tvungen att hoppa i säng igår eftersom jag jobbar idag

    min m2b är skotte och bor i england, jag bor där oxå egentligen men är hemma och jobbar i ett år så jag ska vara här till jul. sen förra julen har vi setts en gång i månaden ca en vecka åt gången.

    så att planera bröllop med en tvååring och utan karl hemma har varit ett evigt pusslande men det har gått. det är tur att jag är ett kontroll freak och inte känner behovet att ha en m2b som är med och petar i allt.

    han har ju fått vara med och bestämma de viktigaste bitarna men småpysslet ligger på mig.

  • Jeenny
    Äldre 28 Jul 10:51
    #0

    Millis2: Gifter ni er i Sverige eller England?

  • scotti­shwife
    Äldre 28 Jul 15:12
    #0

    vi gifter oss i stockholm 11 augusti så bara 2 veckor kvar

  • Jeenny
    Äldre 11 Aug 19:34
    #0

    Jaha... då jobbar han igen då =( SKITtråkigt!!! Fler??

  • mrsD
    Äldre 11 Aug 19:51
    #0

    japp.. eller.. min sambo är o dömer handbollscup i Lysekil så e gräsänkling hela helgen... suck

  • Jeenny
    Äldre 11 Aug 19:52
    #0

    Javisst e d tråkigt!!! Borde tycka d e skönt men gör inte d =(

  • mrsD
    Äldre 11 Aug 20:42
    #0

    ne jag vet!! laddade upp me lite god mat o sådär... såg lite fram emot att ha dubbelsängen för mig själv... men vaknade tusen gånger o hade jättehemska drömmar hela tiden... usch va d e synd om oss!

  • Jeenny
    Äldre 11 Aug 21:06
    #0

    Verkligen synd om oss :P Man tror att d ska bli mysigt, men ICKE!!!! haha...

  • Lena+M­attias­=sant
    Äldre 11 Aug 21:46
    #0

    jag jobbar men hemmifrån, min man har gett sig iväg till sina föräldrars nya sommarstuga. Han kommer hem i morgon kväll.

    Jag känner mig jätteensam här hemma. Har försökt få vänner att komma hit och umgås eller prata med mig på msn men ingen har tid :(

  • Jeenny
    Äldre 11 Aug 22:16
    #0

    haha... Känner precis likadant ;) Hatar att va ensam, vill bara ha hit nån eller prata me nån på msn :P Va jobbar du me?

  • Lena+M­attias­=sant
    Äldre 11 Aug 22:19
    #0

    Jag är it-support och behöver bara min dator med internet och min mobiltelefon för att jobba. Jag jobbar i 40min till i kväll...

  • Jeenny
    Äldre 11 Aug 22:25
    #0

    Skönt att kunna jobba hemifrån jue, eller?

  • Lena+M­attias­=sant
    Äldre 11 Aug 22:27
    #0

    det är jätteskönt att kunna jobba hemmifrån speciellt när det inte är så mycket att göra för då kan man göra anant samtidigt. Har dammsugit och torkat golv idag.

Svar på tråden Jobbar =(