• Agustibrud

Kul videomeddelande till min kompis på hennes möhippa?

Jag kan tyvärr inte vara med på min väns möhippa, då den har råkat hamna rakt på min egen ettåriga bröllopsdag :(

För att hon ändå ska veta att jag ville vara med och tänker på henne vill jag skicka henne ett videomeddelande som hon kan få titta på på hippan. Men efter att säga hej och jag är hemskt lessen att jag inte kan vara där, så kan jag inte komma på nåt mer att göra.

Några idéer? Nån lek, frågesport, hyss jag kan göra?

• Svar på tråden Kul videomeddelande till min kompis på hennes möhippa?
  • Karis Annelie

Kan du inte visa upp några fula foton på henne från festakvällar tillsammans eller sånt?
    typ prata lyriskt om era fina minnen, och hur vacker hon brukar vara när ni går ut, och så visa upp jätteful bild på henne typ sånt. jätteskoj! eller om du inte har några på henne kan du visa bilder på helt andra personer som gör grimaser, eller nån apa eller nåt hehe.

• patriks brud

Åh! Jag fick en sådan av en gammal barndomskompis som inte kunde vara med på min hippa. Helt underbart. Gamla minnen och framtidsplaner. Det var svårt att inte börja gråta.
    Hur du än gör den kommer den att bli uppskattad!

• Karis Annelie

Jag fick just ett roligt tips från en kompis, egetnligen var det tips man kunde göra på festen, men det funkar även på möhippa/film....
    du kan läsa upp telegram från andra gäster som inte kunde komma.
    typ från lill-babs: "Från en som vet allt om att gå nedför altargången, se till att det hrä blir den enda gången" och från kungen: "Vi ville så gärna komma på hippan, om ni bjudit oss så hade vi stått för strippan"... hehe osv.. går att hitta på alla möjliga roliga.

Svar på tråden Kul videomeddelande till min kompis på hennes möhippa?