• sahlena

ev.utebliven svensexa..

Jag tycker lite synd om min blivande... Jag blev hippad förr förra helgen, förra helgen var vi till en av hans kompisar och han säger då att det verkar svårt att få iväg min på nåt. Han säger det direkt till honom. så jag är rädd för att han inte ska få nåt, samtidigt tycker jag att det är väl ändå inte min grej att ordna. Eller?

• Svar på tråden ev.utebliven svensexa..
  • Miamaja

Det är inte din grej att ordna svensexa men du kan ju puscha och hinta hans kompisar.

• sahlena

Ja den tanken har slagit mig oxå men jag känner mig lite klyven.. Vi gifter oss den 18 aug så det börjar ju brinna i knutarna. Jag trodde nog att när vi var till dom så skulle han, kompisen, försöka snacka med mig om det men icke...

• Hästsson

Det kan inte ha varit ett sätt att lura din m2b då? Få honom att tro att det inte ska bli nåt för att sedan överraska honom rejält?

• sahlena

Nej det tror jag inte, då tycker jag väl att dom borde kolla med mig så vi inte har planerat nåt annat. Men jag kan väl ha fel..

• CarroK

Jag gifte mig för 11 månader sedan. Kvällen innan bröllopet (när vi hade tänkt ha en mysig lugn kväll med familjen och take away) så blir min man kidnappad. Jag visste ingenting. Jag trodde inte det skulle bli av för jag hade sagt ganska tydligt att vad ni än gör ta inte kvällen före bröllopet! Men så blev det. Resultatet var att han kunde inte ha lika kul som han säkert annars skulle haft och jag kunde inte sova för jag visste ju inte när/om han skulle komma hem. Men allting gick bra han kom hem runt 2 på natten men han var väldigt besviken på sina kompisar.
    Mitt förslag till dig är att prata med nån kompis om det här. Har ni någon best man eller toastmaster? Hoppas det ordnar sig. Lycka till

Svar på tråden ev.utebliven svensexa..