• Pampe-Marutta

Vad killar säger om ni kommer på dom med att titta på andra tjejer!

Vad killar skall säga om de blir upptäckta med att titta på en annan kvinna:

1.Jag kan inte fatta att hon har sådana kläder på sig. (Sagt med föraktfull ton.)

2.Titta på den killen... där borta... bakom den där kvinnan.

3.Jag tror att det där är en kille utklädd till kvinna. (Sagt med förvånad röst.)

4.Är inte det där skådespelerskan från filmen Delikatessen? (Det är stor chans att hon inte sett filmen (det har inte du heller), men du kommer att få pluspoäng för att du kunde namnet på en utländsk film och det är dumt nog för att distrahera henne.)

5.Jag tror att det där är tjejen som gick på samma skola som jag och som slutligen gick i kloster (eller blev intagen på dårhus).

6.Snälla, hjälp mig. Jag tror jag fått någonting i ögat... jag kan inte se ett dugg.

7.Men titta! Det där är ju hon som jag dumpade för att bli ihop med dig. Jösses, vad glad jag är att jag gjorde slut med henne. Vilket pucko.

8.Jag vet, du tror säkert att jag tittade på en snygg tjej. Men för mig är hon som en sån där läcker bakelse man tar en tugga på och märker att den är så där äckligt sötsliskig. Usch, hon gör mig illamående. (Här hjälper det lite om du fejkar en uppstötning... förhoppningsvis döljer detta det faktum att du dräglar).

9.Jag tycker verkligen synd om henne ? eftersom hon inte ens är i samma division som dig (Användandet av den här kanske bara ger dig en fet smäll, men kan vara värt att prova).

10.Tycker du att hon är snyggare än jag? (Kan vara rätt att ge henne en dos av hennes egen medicin).

Ärligt talat: Jag och tjejen kollar in tjejer tillsammans och kommenterar deras bröst, hahaha! :)

• Svar på tråden Vad killar säger om ni kommer på dom med att titta på andra tjejer!
  • Clobberella

Allvarligt? Min kille säger: titta vilken snygg tjej!

• vixen not a tramp

Om man inte kollar på kroppsdelar, vad kollar man på då? Kroppen består väl just av, delar?

• Brudgum 2008

Ja helheten, precis som ni tjejer gör. Allt handlar ju inte bara om bröst, rumpa och andra kroppsdelar. Själv tittar jag mycket på ögon och personlighet...

• Brudgum 2008

>>> 2007-07-27 16:37 Clobberella

Ja, då är det väl en snygg tjej? Det hindrar ju inte dig från att säga något om du ser någon kille som faller dig i smaken...

• Clobberella

Brudgum 2008

"2007-07-27 16:37 Clobberella

Ja, då är det väl en snygg tjej? Det hindrar ju inte dig från att säga något om du ser någon kille som faller dig i smaken..."

Eh ,ja det var väl det jag skrev (tyckte jag): om jag kommer på honom med att titta på en tjej så säger han inte "eh jag fick något i ögat" utan "Titta vilken snygg tjej", varpå jag tittar och antingen säger "jajamensan" eller "nä, inte min typ"

• vixen not a tramp

Man kan ju SE ett par ögon, de är kroppsdelar, men en personlighet SYNS ju inte, det är det jag menar.
    Oh, well, whatever...

• Brudgum 2008

>>>Cloberella

Missförstod dig nog
    Du har rätt!

• rosesarered

Min kille kollar mest på bilar...:)

• Brudgum 2008

>>> 2007-08-02 23:10 rosesarered

Oj, vilken tur att tjejer är roligare att titta på än bilar... Annars skulle det inte bli några barn gjorda

• rosesarered

Brudgum,

haha faktiskt så brukar han kolla mera efter bilar än tjejer på stan...
    Men det förhindrar nog inte att barn ska bli gjorda när den tiden kommer;)

• Brudgum 2008

Ha ha ha, nä drt har du rätt i

• pickolina

Se men inte röra, drömma om att förföra.. :D

Att titta är väl oskyldigt. Det tycker i vilket fall jag.. Jag tittar oxå. Ofta brukar jag titta med killarna.. :)

• Brudgum 2008

>>>Pickolina

Jaha...

• Brudgum 2008

>>>Pickolina

Jag väntade mig mest lite mer utförlig info från dig... Spännande att ni tittar tillsammans.

Svar på tråden Vad killar säger om ni kommer på dom med att titta på andra tjejer!